Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den Dne 30 září mi byl poslán email že mi bude zboží následující pracovní den dodáno. To se nestalo následující den jsem byl doma a nikdo u mě nebyl ani mě nekontaktoval.
A 3,října mi byl poslán email že je zásilka uložena na výdejním místě.
Tu jsem si nevyzvedl a firma která mi zásilku posílala mi ji poslala znovu.
Chci poukázat na to že mi Doručovatel volal v 6:50 se slovy že neví kde to má doručit, že tu adresu nikde nenašel a neví kde Bratřejov 120 je na to jsem mu odvětil že na pána klidně počkám u hlavni silnice a ukážu mu cestu (adresa je asi 800m od hlaví cesty po asfaltové plně sjízdné cestě) na to mi pán řekl že jestli si to nechci vyzvednout u vás na skladě na čož jsem mu řekl že nechci a s pánem jsem se nakonec domluvil že mi 20 minut před doručením zavolá a domluvíme se.
V 14:23 jsem volal na číslo ze kterého mi bylo ráno voláno a tam jsem se dozvěděl že je zboží opět u vás na skladě.
Zajímalo by mě jestli s pána nějak potrestáte nebo mu to projde jenom tak.
Zboží přes internet si objednávám velice často a nikdy jsem s vaší sopečnosti a s doručením neměl problém(vždy dává přednost s doručením vaší společnosti před konkurencí tak doufám že se to už nebude opakovat.
Mimochodem firma mi zasílala živé keře které nejspíš po vašem nedoručení budou k ničemu.
Číslo první zakázky bylo 40690675896
U druhé zakázky mi nebyl doručen ani email
Děkuji Podhányi
Balík 200 ks. keře
Potrestání řidiče
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat problém s nevhodným chováním zaměstnanců, popřípadě neplnění jejich pracovních povinností přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.