Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
při nákupu této poklice mi bylo sděleno, že je doživotní záruka na dodání náhradních dílů. Nyní když jsem požadovala nové těsnění na tuto poklici typ LD420-20-R.5 mi bylo sděleno, že se již těsnění na tuto poklidi nevyrábí a tudíž si mám koupit novou , která stojí kolem 7000Kč, nebo mohu poklici vráti a nechají mi ji za poloviční cenu. Znám firmy - např. Alpádo, kde po tak dlouhé době není problém náhradních dílů vůbec žádný. Jak je možné, že u takové firmy, která se všude chlubí svou jedinečností, jednoduše zruší náhradní díly a hotovo. Její výrobky si jistě každý kupuje s vědomím, že při ceně, kterou Zepter účtuje, bude mít doživotní záruku dodání náhradních dílů.Zákazníky vůbec neinformuje, že tento výrobek - těsnění nebude již dodáván
jedná se o tl. poklici synclo-clik typ 420-20
jak jsem již výše uvedla, byla slíbena dozivotní záruka s tím, jak jsem pochopila, že si snad mohu koupit náhradní díl a ne znovu celou poklici. Udivuje mne že to u tak renomované firmy nění možné.
|
Tweet |
Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost (dodání náhradních dílů) nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.
Společnost nám zaslala následující vyjádření:
"Celoživotní záruka se vztahuje na výrobky nebo jeho části vyrobené z ušlechtilé ocele, nikoliv na nekovové součástky. Gumové těsnění je tedy náhradní díl na který se nevztahuje celoživotní záruka. Prodej poklic s označením LD byl ukončen v roce 2002 (Paní Páznerová opomněla uvést, že má tlakovou poklici doma více jak 14 let). Společnost Zepter dodávala na tyto poklice náhradní díly (gumové těsnění) více jak 15 let, což je mnohem delší doba oproti jiným výrobcům. Dle nařízení EU ohledně bezpečnosti tlakové poklice byly tyto dodávky náhradních dílů ukončeny. Neznamená to, že to této doby používala paní Páznerová nebezpečný výrobek.
Aby si zákazník mohl koupit novou poklici se slevou, kterou nabízíme, jak paní Páznerová uvádí, je nutné napsat číslo původní KS na kterou byla poklice zakoupena Vše následně řeší servisní středisko společnosti. Pro zakoupení nové tl. poklice Z-420-20 je nutné zaslat starou tl. poklici LD-420-20 do servisního střediska.
Kontakt zde:
Servisní středisko
K Vypichu 1119, 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
servis@zepter.cz
Provozní doba:
pondělí – čtvrtek: 7:30 – 16:00
pátek: 7:30 – 14:00
Informace o reklamacích a opravách
Tel.: +420 311 331 887
Náhradní díly
Tel.: +420 311 331 822
nahradnidily@zepter.cz"
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.