Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12639Nerozbalené zboží vrácené 3 dny po koupi - přesto nevrací peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

59 minut 13 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2016, před 8 lety

Petra Malinová

Znění stížnosti

Dobrý den,
o chování a arogantním blond prodavači ve Foot locker Olympia v Modřicích se ani nebudu zminovat...
Vracela jsem 3 dny od zakoupení nerozbalené zboží, akce trvala 20 min,ani jeden ze zaměstnanců obchodu nevěděl co s tím. Se slovy: hm,to bude asi problém, se vystřídalo u pokladny 5 lidí a nakonec mi v hodnotu vraceného zboží dali na zákaznickou kartu.
V tomto případě nechám peníze pravděpodobně propadnout, protože do tohoto obchodu víckrát nevstoupím a NEDOPORUČUJI ani ostatním.


Produkt

boty, tkaničky


Požadované řešení

vrácená hotovost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2016 11:56, před 8 lety

Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Konkrétní informace o této možnosti je třeba hledat v prodejních a reklamačních řádech, na účtenkách. Poskytnuté informace jsou pak pro podnikatele závazné.

Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).

Možnost odstoupit od smlouvy by měla spotřebitelka při nákupu v kamenné prodejně podnikatele pouze při porušení povinnosti ze strany prodávajícího plnit bez vad.

Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována a nemá zájem o využití služby VašeStížnosti.cz pro řešení spotřebitelských sporů, neboť považuje svůj zákaznický servis za zcela dostatečný. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Spor tak může být nadále řešen pouze v občanskoprávním řízení. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.