Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
o chování a arogantním blond prodavači ve Foot locker Olympia v Modřicích se ani nebudu zminovat...
Vracela jsem 3 dny od zakoupení nerozbalené zboží, akce trvala 20 min,ani jeden ze zaměstnanců obchodu nevěděl co s tím. Se slovy: hm,to bude asi problém, se vystřídalo u pokladny 5 lidí a nakonec mi v hodnotu vraceného zboží dali na zákaznickou kartu.
V tomto případě nechám peníze pravděpodobně propadnout, protože do tohoto obchodu víckrát nevstoupím a NEDOPORUČUJI ani ostatním.
boty, tkaničky
vrácená hotovost
|
Tweet |
Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Konkrétní informace o této možnosti je třeba hledat v prodejních a reklamačních řádech, na účtenkách. Poskytnuté informace jsou pak pro podnikatele závazné.
Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).
Možnost odstoupit od smlouvy by měla spotřebitelka při nákupu v kamenné prodejně podnikatele pouze při porušení povinnosti ze strany prodávajícího plnit bez vad.
Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována a nemá zájem o využití služby VašeStížnosti.cz pro řešení spotřebitelských sporů, neboť považuje svůj zákaznický servis za zcela dostatečný. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.
Spor tak může být nadále řešen pouze v občanskoprávním řízení. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.