Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#12642Neplnění reklamace v 30 denní lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2016, před 8 lety

Pavel Hrdlička

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 19.8.2016 jsem reklamoval mobil LG G Flex 2(RE16046635) s vadou "nejde zapnout". Mobil byl přijat do reklamace s popisem stavu zboží "poškrábaný zadní kryt, obouchané tělo MT". Po navrácení opraveného mobilu ze servisu 30. den bylo zjištěno při přebírání, že mobil má silně poškrábaný displej. Ihned byl rozporován stav zboží při přebírání reklamace. CZC se vyjádřilo zamítavě, že poškození nemohlo dojít při přepravě zboží ani v servisu, kde však došlo k poškození displeje škrábanci nebyli schopni doložit. PO opakované žádosti o přešetření se opět vyjádřili zamítavě. Vydal jsem se tedy telefon vyzvednout, abych stav mobilu nafotil a předal celou záležitost k prošetření vyšším orgánům. Ihned po převzetí mobilu 7.10.2016 nešel mobil zapnout. V domnění, že se jedná o vybitou baterii jsem mobil přenechal na pobočce k nabití. Po navrácení na pobočku za hodinu mobil nešel stále zapnout. Vada tedy zjevně nebyla odstraněna. Navíc jsem byl přijímacím technikem na pobočce osočen, že jsme mobil úmyslně poškodil vysokým napětím a z toho důvodu zasílají mobil na opětovné přešetření servisem.
Celá záležitost na mě působí, že CzC porušuje veškeré ustanovení občanského zákoníku a zákoníku o ochraně spotřebitele ve svůj osobní prospěch.


Produkt

Lg G Flex 2 SN: 358379061273518


Požadované řešení

Vzhledem k nesplnění 30 denní lhůty na odstranění vady požaduji odstoupení od kupní smlouvy.
Vzhledem k protiprávnímu jednání požaduji kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2016 16:00, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2016 19:40, před 8 lety

Dobrý den pane Hrdlička.

Vaši reklamaci jsem řešil s kolegy a telefon jsem měl na testovaní po vaší první stížnosti u které se řešilo poškrábání telefonu. Již v první reklamaci byl mobilní telefon ve velmi špatném mechanickém stavu - poškozené a odřené tělo. Telefon jsem s kolegy měl i zapnutý a fungoval bez problému - v první reklamaci také vyměnili kompletní základní desku. Po vyzvednutí a vaší opětovné reklamaci vykazoval telefon symptomy zkratu na základní desce. Velmi často se toto stává při připojení vadného adaptéru či neoriginálního příslušenství. Není také vyloučeno, že telefon mohl být poškozen úmyslně. Proto si vyhrazujeme právo, nechat v rámci reklamace toto odborně posoudit. Jestliže servis problém posoudí jako záruční vadu, vystavíme vám dobropis.

Prosím o strpení a děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2016 11:47, před 8 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Reklamace se považuje za vyřízenou, pokud byla provedena náprava nebo pokud byla reklamace zamítnuta a řádně zdůvodněna. Prodávající je také povinen spotřebitele o vyřízení reklamace informovat. Teprve tehdy je možno reklamaci považovat za vyřízenou.

Spotřebitel má nyní možnost na vývoj případu reagovat, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2016 07:08, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.