Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
Loni v tuhle dobu ukončila společnost Vodafone spolupráci s VBC czech.
Donutila spousty z nás přejít k této společnosti, pod pohrůžkou ztráty čísla!!!!!!
která již od samého začátku neuvádí pravdu, nelze s ní komunikovat a neakceptuje výpověď.
Dále vždy jsem platila společnosti VBC czech platbu cca 1 za 2 měsíce, bylo to tak dohodnuté, jelikož se zdržuji poměrnou část svého času v zahraničí.
Totéž jsem napsala na mail společnosti Vodafone, kde již trapným názvem mailu „ vyznamny.zakaznik@vodafone.cz “ poprosila jsem je o možnost placení 1 za 2 měsíce, vše se jevilo OK.
Nicméně již 10 měsíc platím místo 650,- Kč minimálně 1.100,- a x krát jsem odpojena.
Navíc nikde nemají ode mne podepsaný souhlas se zpracování osobních údajů a už vůbec ne souhlas k prověřování a zapisovaní do registru SOLUS, čím mě také neustále vyhrožují.
Paušální služby které jsem v roce 2009 uzavřela se společností VBC Czech , nyní pod nátlakem u Vodafonu
Hlavně zrušení smlouvy
|
Tweet |
Rozhodné bude, zda byla uzavřena smlouva na dobu určitou nebo neurčitou. Byla-li sjednána smlouva na dobu neurčitou, může spotřebitelka smlouvu vypovědět s výpovědní dobou ve smlouvě uvedenou (po uplynutí výpovědní doby se závazek ruší). Pokud byla sjednána smlouva na dobu určitou, je i v tomto případě možné ze strany spotřebitelky závazek jednostranně ukončit. V takovém případě si ale může společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy. Tato informace však musí být ve smlouvě uvedena.
Společnost je povinna ve vyúčtování ceny vyznačit zúčtovací období, které nesmí být delší než 90 kalendářních dnů a v případě poskytování univerzální služby 35 kalendářních dnů, nedohodne-li se spotřebitelkou jiné období. Sjednání času plnění je čistě na smluvních stranách. Bude tedy záležet, jaký čas plnění si smluvní strany sjednaly. Požadovat po společnosti, aby bylo za služby placeno jednou za 2 měsíce, není možné, je však možné se na tom se společností domluvit.
Společnost může zpracovávat osobní údaje spotřebitelky, jestliže je zpracování nezbytné pro plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je spotřebitelka, nebo pro jednání o uzavření nebo změně smlouvy uskutečněné na návrh spotřebitelky. Společnost může předat osobní údaje spotřebitelky jinému správci údajů, pokud byly získány v souvislosti s činností společnosti, údaje budou využívány pouze za účelem nabízení obchodu a služeb, a spotřebitelka byla o tomto postupu společnosti předem informována a nevyslovila s tímto postupem nesouhlas. Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů.
Dobrý den, paní Knoblochová,
mrzí mě, že u Vodafonu nejste spokojená.
S VBC CZECH s.r.o. jsme ukončili spolupráci v loňském roce a všem zákazníkům této společnosti jsme nabídli několik možností řešení. Přehled všech možností lze stále nalézt na stránce https://www.vodafone.cz/vbc/, kde uvádíme třeba i převod na dobíjecí kartu nebo uvolnění čísla k přenosu do jiné sítě. Určitě jsme nikoho nenutili, aby uzavřel smlouvu s Vodafonem.
Každé Vyúčtování je třeba uhradit do splatnosti, kterou uvádíme na titulní straně. Převedení částky do dalšího měsíce je možné pouze v případě, že dlužná částka nepřesáhne 120 Kč. Abyste se o platby vůbec nemusela starat, doporučujeme aktivaci inkasa. O této možnosti se víc dočtete na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,222/a_id/1820/.
Souhlas s předáním osobních údajů do registru SOLUS je zakotven ve Všeobecných podmínkách, se kterými jste souhlasila při pořízení našich služeb. Všeobecné podmínky najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/939/vseobecne_podminky_web_cj.pdf.
Pokud máte nějaké nesrovnalosti ve Vyúčtování, které jsme Vám vystavili, dejte nám vědět prostřednictvím http://tam.je/formular, rádi Vyúčtování zkontrolujeme.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Prenos o uvolnění čísla jste uvedli až po x tydnech kdy jsem Vam již dala veškeré podrobnosti o me.
Využívat Vašeho formuláře nehodlám. Piseme si několik měsíců.
Prostě okamžitě zruste smlouvu, zašlete částku k zaplacení a nechte mě odejít s číslem k jinému poskytovateli.
Nic jiného po vás nechci, žádné inkaso atd..
Jinak přechod k jinému poskytovateli jste nabídli až po narizeni ČTU a stiznosti společnosti VBC.
Aspoň jednou napište pravdu.
Jinak tímto rusim souhlas se všeobecnými podmínkami. Omlouvam se ta hacky, carky. Pisu z mobilu.
Hezký den, paní Knoblochová,
stránky dTestu nejsou našimi stránkami, a proto, pokud nás nechcete kontaktovat přes naše stránky zákaznické podpory, vám bohužel nemůžeme víc pomoci.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Smutné, že 3 měsíce vypovídám smlouvu...
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.