Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#1265Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Veronika Gregorová

Znění stížnosti

16.8.2013 - zakoupen voucher na vibrační posilovací stroj CrazyFit Eleanora v hodnotě 4990,-.
16.8.2013 uhrazen z mé strany
20.8.2013 - zaslán voucher
21.8.2013 - voucher uplatněn u společnosti Fabevene s.r.o., společnost zboží nedodala
16.9.2013 - zaslána reklamace na nebeslev pro nedodání zboží
7.11.2013 - stále je reklamace neuhrazena


Produkt

vibrační posilovací stroj CrazyFit Eleanora - voucher v hodnotě 4990,-


Požadované řešení

Vrácení uhrazené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2013 15:55, před 11 lety

V případech, kde je jednou ze smluvních stran slevový portál, je zásadní, kdo byl poskytovatelem služby. Pokud slevový portál vystupuje pouze jako zprostředkovatel, může spotřebitel svůj nárok uplatnit u poskytovatele služeb.
Pokud došlo k odstoupení od kupní smlouvy, má prodejce povinnost ve lhůtě přiměřené vyplatit spotřebiteli zaplacené finanční částky. V případě, že tak neučiní, je v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 21:48, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 21:48, před 11 lety


Veronika Gregorová

Hodnocení: