Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
16.8.2013 - zakoupen voucher na vibrační posilovací stroj CrazyFit Eleanora v hodnotě 4990,-.
16.8.2013 uhrazen z mé strany
20.8.2013 - zaslán voucher
21.8.2013 - voucher uplatněn u společnosti Fabevene s.r.o., společnost zboží nedodala
16.9.2013 - zaslána reklamace na nebeslev pro nedodání zboží
7.11.2013 - stále je reklamace neuhrazena
vibrační posilovací stroj CrazyFit Eleanora - voucher v hodnotě 4990,-
Vrácení uhrazené částky
|
Tweet |
V případech, kde je jednou ze smluvních stran slevový portál, je zásadní, kdo byl poskytovatelem služby. Pokud slevový portál vystupuje pouze jako zprostředkovatel, může spotřebitel svůj nárok uplatnit u poskytovatele služeb.
Pokud došlo k odstoupení od kupní smlouvy, má prodejce povinnost ve lhůtě přiměřené vyplatit spotřebiteli zaplacené finanční částky. V případě, že tak neučiní, je v prodlení.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: