Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12651Upomínka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2016, před 8 lety

Václava Hroudová

Znění stížnosti

Dnes mně přišla upomínka od společnosti Good Shave , kde je psáno že jsem neuhradila platbu za objednané zboží. V případě že nezaplatím , bude částka vymáhána a že za každý den mají nárok na úroky, protože společnosti vznikla škoda.
Volalo mně děvče, s tím že mně posílají holicí strojek a to bezplatně jako vzorek, říkám jí nic nechci. Proč když Vás to nic nestojí. Jen se Vám někdo po čase ozve jak jste spokojena. Opět říkám nic nechci. Tak to zkuste a tak to pokračovalo dokola. Ještě po ukončení hovoru jsem poslala sms že nic nechci. I přes to mně byl do poštovní schránky doručen balíček, který zde leží, nerozbalený, neboť není kam zaslat zpět, nikde není kontakt pouze PO Box
Dávám to svému právníkovi a podám trestní oznámení


Produkt

údajně holicí strojek


Požadované řešení

Aby mně společnost zaslala adresu kam mám balíček vrátit/není rozbalen/tak jak byl v poštovní schránce , tak zde doposud leží. Nemám o toto zboží zájem a aby společnost smazala veškeré mé údaje. Tímto chci varovat ostatní obyvatele na podvod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2016 10:24, před 8 lety

Aby spotřebitel předešel budoucím sporům a možným nátlakům vymáhací společnosti, doporučujeme vždy počkat, až balíček přijde a spolu s ním doporučeně a s dodejkou odeslat odstoupení od kupní smlouvy uzavřené po telefonu na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2.

Případné odstoupení od smlouvy učiněné po telefonu by bylo sice závazné, ale mohl by nastat problém s prokazatelností takového právního jednání, rovněž když přijde balíček se zbožím, je povinností zaslat jej společnosti zpět, a to opět prokazatelně z důvodů předběžné opatrnosti. Odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zásilky je tedy žádoucí učinit vždy prokazatelným způsobem, tedy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Švýcarská společnost Westerfield International AG nabízí výrobky a sjednává smlouvy prostřednictvím telefonu a spotřebitel v takovém případě uzavírá smlouvu distančním způsobem, tedy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (po telefonu) podle § 1824 a násl. občanského zákoníku. Smluvní vztah uzavřený na dálku prostřednictvím telefonického hovoru je smluvním vztahem uzavřeným v souladu se zákonem. Společnost si uskutečněný hovor nahrává, tedy má i důkaz do budoucna o jeho vzniku.

Společnost má na základě takto vzniklého smluvního vztahu povinnost dodat zboží a spotřebitel zaplatit sjednanou peněžní částku. Pokud však společnost zboží nedodá, nemůže požadovat po spotřebiteli protiplnění. Pokud by společnost požadovala po spotřebiteli uhrazení částky za zaslané zboží, musí vždy prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu odesláno.

Doporučujeme spotřebiteli odeslat na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, doporučený dopis s dodejkou z důvodu prokazatelnosti pro případ sporu, ve kterém odstupuje od kupní smlouvy uzavřené po telefonu a požádá, aby nebyly zasílány balíčky se zbožím a jeho osobní údaje byly vyřazeny z evidence společnosti. Po podání písemného odstoupení od smlouvy by neměla společnost zasílat již žádné zboží. Jednalo by se o neobjednané plnění dle § 1838 občanského zákoníku. V takovém případě nemá spotřebitel povinnost zboží platit, zároveň ho však ani nemusí vracet, jelikož se dostává do pozice poctivého věřitele.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 20:14, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.