Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den.Reklamoval jsem rok starý mobilní telefón pro mechanickou/vzhledovou vadu displeje.Reklamace mi byla zámítnuta těsně před koncem 30 denní reklamační lhůty z důvodu oxidace na základní desce.Když jsem namítl,že se jedná o vzhledovou vadu, která nesouvisí s oxidací na základní desce,bylo mi řečeno,že mi bude displej vyměněn jako vstřícný krok k zákazníkovi,ale s tím, že neručí za to, že telefón bude po výměně fungovat(bylo mi to divné,když telefon kromě této kosmetické vady,žádnou další vadu nevykazoval).Telefon mi byl posléze předán s novým vyměněným displejem (bez jakékoli poznámky o funkčnosti nebo výstupním testu po opravě),ale s nefunkčním GSM modulem (tzn. nepoužitelný).Den poté podávám další reklamaci,ale myslím si, že bude opět zamítnuta na základě oxidace základní desky, která ovšem podle přiložených fotografií nezasahuje základní desku, ale kovový kryt SD karty a plastové pouzdro. Tzn. předal jsem funkční telefon se vzhledovou vadou displeje (viditelnou při vypnutém displeji) a obdržel jsem telefon s novým displejem, ale nepoužitelný pro moblní síť.
mobilní telefón Vodafone smart ultra 6, ZTE 995N, IMEI:358736061980550
Oprava do funkčního stavu (před výměnnou displeje).
|
Tweet |
Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.
K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu.
Hezký den, pane Grossmanne,
váš telefon je nyní poslaný do servisu, počkejte proto prosím na výsledek reklamace. Pokud byste s ním nesouhlasil, máte možnost se ještě obrátit přímo na naše Reklamační oddělení, a to např. přes on-line formulář na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové by vše prověřili a poslali vám naše stanovisko.
Přeji vám pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.