Společnost


MONTANA JOY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12668Neuskutečněný pobyt v Hotelu Bellevue Harrachov v termínu 3.8. - 7.8. 2016

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2016, před 8 lety

Ivana Bubelová

Znění stížnosti

Několik dní před nástupem mi byla zaslána omluvná SMS, že z technických důvodů mou rezervaci pobytu ruší - bouřka - vyhořela elektřina. Nabízeli mi jiný termín-ten se mi ale bohužel nehodil. Já jsem požadovala vrácení peněz.
Recepční centrálního hotelu Bílý hořec mi zaslala mailem formulář-pro vyplnění údajů pro snadnější vyřízení vrácení peněz na můj účet.
Vyplněný formulář jsem zaslala na požadovanou adresu - asistentka@montanahotels.cz
Pobyt jsem zakoupila přes portál slevy z hor - čtyři vouchery jsem zaplatila 4x1160,-- Kč tedy 4640,-- na účet 2700740084/2010 VS 0016400889 dne 8.1. 2016 z účtu 0858622003/0800. Bylo mi řečeno, že recepce peníze dle své vyhlášky vrátí do 60 dní - ne portál. Nyní se snažím spojit s hotelem, ale nedaří se to - telefon nedostupný. Ani mi nikdo nereaguje na mejl.
Prosím o pomoc v mé situaci.
Děkuji
Bubelová


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2016 13:59, před 8 lety

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Nebude-li společnost plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nebude-li společnost ani na toto reagovat, doporučujeme vyhledat právní služby a svého práva se domáhat soudní cestou. Jedině soud má právo rozhodnout, na čí straně leží právo a zároveň může uložit společnosti povinnost k plnění, která je exekučně vymahatelná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 19:58, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.