Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
29.8.2016 jsem reklamoval na vydejnim miste czc.cz smart hodinky Motorola moto 360 se zavadou, ze se hodinky nedobiji na 100% kapacity. Zbozi se za 28 dni vratilo s vyjadrenim servisniho technika, ze hodinky byly vymeneny. Jelikoz se nam s prodejcem zdalo zbozi ve stejnem stavu, jako pri prijeti reklamace, prodejce otestoval hodinky na prodejne.
Kupodivu se hodinky nabily do 80% a pote se baterie, ikdyz byly hodinky na dokovaci stanici, opet zacaly vybijet.
Neprevzal jsem tedy zbozi s vyjadrenim, ze zavada nebyla odstranena ve 30 ti denni lhute.
Zbozi bylo zaslano prodejcem zpet a na muj reklamacni formular, bylo vse vyspano prodejcem.
Po uplynuti 30 ti denni lhuty jsem zasel na prodejnu, kde mi bylo receno, ze s tim nic nemohou delat a mam si zavolat na czc.
Po telefonnickem hovoru mi bylo zdeleno operatorkou, ze zbozi bylo odeslano na novou reklamaci a ze si mam napsat email na czc. Tak jsem take ucinil ale zadne vyjadreni jsem doposud nedostal.
Motorola Moto 360 reklamace č. FRC2016030591
Odstoupeni od kupni smlouvy. Vyplaceni hotovosti.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Malínský.
Omlouvám se za problém při řešení reklamace. U této reklamace vznikla chyba na naší straně a celá věc se měla řešit v rámci první reklamace. Nárok na odstoupení od kupní smlouvy vám tedy vznikl a již jsme vystavili dobropis č. 1616059422, který vám byl zaslán na email.
Děkuji za pochopení
Michal Stýblo
Hodnocení:
Komentář: Dekuji za kladne vyrizeni.