Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#12673Zboží nebylo opraveno v záruční době

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2016, před 8 lety

Marek Malínský

Znění stížnosti

29.8.2016 jsem reklamoval na vydejnim miste czc.cz smart hodinky Motorola moto 360 se zavadou, ze se hodinky nedobiji na 100% kapacity. Zbozi se za 28 dni vratilo s vyjadrenim servisniho technika, ze hodinky byly vymeneny. Jelikoz se nam s prodejcem zdalo zbozi ve stejnem stavu, jako pri prijeti reklamace, prodejce otestoval hodinky na prodejne.

Kupodivu se hodinky nabily do 80% a pote se baterie, ikdyz byly hodinky na dokovaci stanici, opet zacaly vybijet.

Neprevzal jsem tedy zbozi s vyjadrenim, ze zavada nebyla odstranena ve 30 ti denni lhute.

Zbozi bylo zaslano prodejcem zpet a na muj reklamacni formular, bylo vse vyspano prodejcem.

Po uplynuti 30 ti denni lhuty jsem zasel na prodejnu, kde mi bylo receno, ze s tim nic nemohou delat a mam si zavolat na czc.

Po telefonnickem hovoru mi bylo zdeleno operatorkou, ze zbozi bylo odeslano na novou reklamaci a ze si mam napsat email na czc. Tak jsem take ucinil ale zadne vyjadreni jsem doposud nedostal.


Produkt

Motorola Moto 360 reklamace č. FRC2016030591


Požadované řešení

Odstoupeni od kupni smlouvy. Vyplaceni hotovosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2016 17:54, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2016 13:03, před 8 lety

Dobrý den pane Malínský.

Omlouvám se za problém při řešení reklamace. U této reklamace vznikla chyba na naší straně a celá věc se měla řešit v rámci první reklamace. Nárok na odstoupení od kupní smlouvy vám tedy vznikl a již jsme vystavili dobropis č. 1616059422, který vám byl zaslán na email.

Děkuji za pochopení
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.10.2016 13:40, před 8 lety


Marek Malínský

Hodnocení:

Komentář: Dekuji za kladne vyrizeni.