Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#12675Doporučený dopis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 25 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2016, před 8 lety

Bára Divá

Znění stížnosti

Poslala jsem na úřad prostř. české pošty dne 5.10.2016 doporučený dopis, adresovaný na matriku na M.úřad. Tento dopis pošta doručila až 10.10.2016. Z jakého důvodu mi není známo. Protože se jednalo o důležitou záležitost s dokumenty a v případě pozdního dodání mi tedy vznikla škoda, kterou česká pošta nebere v potaz. Zásilka měla být na úřad dodána max. 7.10.2016, aby mi bylo zpětně zasláno vyjádření úřadu do 12.10.2016, což se nestalo. Na úřad dopis dorazil až 10.10.2016- což mohu dokázat několika hovory na tento úřad, úřad mi tudíž nestihne zaslat včas potřebné doklady do data, co nutně potřebuji. Tím mi vznikne škoda ve výši min. 1000Kč. Toto mi opět pošta neproplatí, jako poslední škodu- včasné nedodání balíku do ruky a tím prostoje v servisu, což jsme museli zaplatit. Omluvy nic neřeší, pokud posílám dop. dopis,má se za to, že bude na místě určení do 24 hod. od podání. Nestalo se tak, nestalo se tak ani 6.10. ani 7.10. , ale až 10.10.


Produkt

doporučený dopis a jeho "dodání"


Požadované řešení

Nechci omluvu, ale náhradu škody, za nedoručení dokumentů v dop. dopise na úřad včas. Nechci si stěžovat, ale již požaduji náhradu škody, způsobenou nedodáním dop. dopisu včas. Za tuto službu si účtují 38kč, ale služba nefunguje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2016 11:51, před 8 lety

V tomto případě je možno reklamovat předmětnou službu, tedy dodání doporučeného dopisu. Reklamaci je třeba uplatnit písemně, na stránkách České pošty jsou například k dispozici formuláře, prostřednictvím kterých je možno reklamaci uplatnit.

V případě, kdy pošta nebude chtít komunikovat, může se spotřebitelka obrátit i na poštovního ombudsmana. Případně se lze obrátit na Český telekomunikační úřad, jakožto nadřízený orgán České pošty.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.