Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, byl mi od tohoto operátora nabídnut notebook Lenovo za 2;Kč, s tim,ze budu splácet měsíčně jen internet. Nabídka se mi líbila, do te doby nez notebook přišel, čekali jsme jiný typ, tudíž jsme po třech dnech odeslali notebook poštou( tak jak přišel) zpátky, s tím, že chceme odstoupit od kupní smlouvy (notebook byl v pořádku, byl jen jednou vyzkoušen ale bez žádné vady). Balík s notebookem mi včera přišel s tím, že od kupní smlouvy nelze odstoupit, vzhledem k tomu, že je notebook poškozen používáním. Přišel poskrabany.
Když jsme dnes byli v T-Mobile, paní nám řekla, ze budeme muset zaplatit nějakou šumu za poškození a teprve potom odstoupit od kupní smlouvy, a když jsme ji řekli že notebook přišel poškozen až když přišel se zamítnutím kupni smlouvy, ta nám řekla ať se obrátíme na poštu, al jelikož originál krabice byla nepoškozená a ani fólie co v ní notebook byl, poškozená nebyla, myslíme si že to právě T-Mobile poškodil notebook abychom nemohli odstoupit od kupní smlouvy. A že máme přijít na druhý den, jelikož jim spadl systém a celý den nejde. Na to jsme ji řekli že je zvláštní že když jsme volali na linku, a hned po zmínění o tom, ze chceme ukončit kupní smlouvu, jin z ničeho nic linka spadla a už nevolají zpět, a když jdeme na pobočku tak zase nejde systém aby s tím mohla něco udělat, je velmi zvláštní.
Proto Vás moc prosím o radu, jelikož to neni ,,první bodnutí do zad,, od T-Mobile, tak už si opravdu nevím rady. A hned po vyřízení tohohle problému, hned přejdu k jinému operátorovi.
Předem děkuji za odpověď
Notebook Lenovo
Jak odstoupit od kupní smlouvy, ikdyz je poškozený produkt ale ne z naší strany
|
Tweet |
Pokud bude prodejce tvrdit, že vrácený notebook od spotřebitele přišel poškozený, potom bude muset spotřebitel unést důkazní břemeno a prokázat, že notebook zasílal nepoškozený.
Doporučujeme odmítnout poškození notebooku a trvat na odstoupení od smlouvy.
Nedohodne-li se spotřebitel s prodejcem, potom lze předpokládat, že bude nutné spor řešit soudně, kdy bude potřeba předložit co nejvíce důkazů u soudu. Jedním z nich by byla zřejmě výpověď spotřebitele a výpověď dalších osob. Doporučujeme pro příště notebook natočit či udělat videozáznam před jeho zasláním prodejci.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.