Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den
1. Prisel jsem do prodejny osobne a pozadal nabijecku do stare Nokia. Oni jeji ne maji a nabizeli mne levne mobily. OK, jsem zvolil Nokia 105 a koupil ho platebnou kartou. Vse podklady mam. Telefon byl rozbaleny a pouzity z pruceli. Na sledujuci den jsem znajsel potrebnu nabijecku. Prisel na prodejnu s mobilem v originalnem obalu s sekami a nemuzu ho vratit. Odmitaji.
2. Misto nakupu je miniprodejna na vstupu v oc-letnany http://www.oc-letnany.cz/obchody-a-sluzby/elektro-telefony-a-hry/gsm-pc-centrum/
3. Privolal primo vlastnikovi a on ne tusi o zakon http://zakony.kurzy.cz/89-2012-obcansky-zakonik/paragraf-1829/
Napsal mu osobni email a prez formular na strankach http://gsmapc.cz/ - Zadne reakce
4. Ckam na ho odpoved. Ale moje 14 denni lhuta bezi od 9.10.2016
Mobil Nokia 105
Vraceni penez v hotovosti nebo zpet na platebnu kartu.
|
Tweet |
Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Konkrétní informace o této možnosti je třeba hledat v prodejních a reklamačních řádech, na účtenkách. Poskytnuté informace jsou pak pro podnikatele závazné.
Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).
Možnost odstoupit od smlouvy by měl spotřebitel při nákupu v kamenné prodejně podnikatele pouze při porušení povinnosti ze strany prodávajícího plnit bez vad.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.