Společnost


ASUS COMPUTER Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12689Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2016, před 8 lety

Ondřej Petřek

Znění stížnosti

Přes prodejnu CZC jsme si zakoupili notebook ASUS x550v, tam nás odkázali na servis asus, po roce přestala ze dne na den fungovat baterie (notebook nevydržel ani minutu bez nabíječky) a začali problémy s nabíjecím kabelem - notebook nenabíjel. První reklamace byla uznaná a došlo k výměně baterie, nikoliv oprava kabelu. Notebook nabíjel pouze pokud nedošlo k vybití nebo vypnutí notebooku. Poté přestal nabíjet a stále nenabíjí. Nyní je nutné nechat kabel zapnutý v ntb vypojit ho ze sítě a vyčkat dokud z trafa nezmizí přebytek energie (na ntb se rozsvítí dioda nabíjení) a poté znovu zastrčit do sítě a až poté již notebook funguje ze sítě.

Po týdnu od 1. reklamace jsme tedy znovu reklamovali 2x kabel s tím, že reklamace nebyla uznaná z důvodu špatného zacházení s kabelem - zlomením kabelu. Jelikož při manipulaci s ntb nedochází k přerušování nabíjení ale pouze při vypnutí je tudíž problém v trafu ke kterému došlo při asi zkratu baterie. Tudíž nesouhlasím s poškozením mou manipulací a tím taky s neuznáním reklamace. Servis jsem kontaktoval email i telefonicky s popisem problému.


Produkt

Notebook ASUS x550v


Požadované řešení

Notebook jsme nemohli používat 3 měsíce k podnikání ani škole. A proto bych chtěl náhradu poškozeného kabelu a uznání reklamace. Jelikož stejně používáme další dva notebook značky HP a nikdy nebyl s napájením problém.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2016 11:57, před 8 lety

Spotřebiteli doporučujeme reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího, se kterým uzavřel kupní smlouvu. Servis ani výrobce produktu totiž není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ani vyměnit výrobek či jeho součást za nový, bezvadný, nýbrž standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na bezplatnou opravu, dodání nové věci bez vad, případně odstoupení od smlouvy.

Pokud tedy spotřebitel s výsledkem uplatněné reklamace nesouhlasí, doporučujeme znovu uplatnit reklamaci přes prodávajícího, pokud tak ještě nebylo učiněno. Pokud se prodávající bude odvolávat na stejný závěr jako servis, je možné výsledek reklamačního řízení rozporovat znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 19:49, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.