Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12692Odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2016, před 8 lety

Martin Běhounek

Znění stížnosti

Operátorka mi řekla, že jsem vyhrál holící strojek,
v této výhře byly skryty další produkty v podobě náhradních břitů v hodnotě cca 400Kč, které bude společnost zasílat každé 3 měsíce


Produkt

mechanický holící strojek s náhradními břity


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a nezasílat žádné produkty společností Wester Field


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2016 15:00, před 8 lety

Jelikož se jedná o kupní smlouvu uzavřenou prostřednictvím telefonu, má spotřebitel právo od ní odstoupit v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tohoto práva lze využít ve lhůtě 14 dní od převzetí první dodávky zboží. Nebyl-li však spotřebitel o tomto svém právu poučen nebo pokud mu nebyl poskytnut vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, prodlužuje se výše uvedená lhůta o jeden rok. Odstoupení od smlouvy uzavřené prostřednictvím telefonu doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2. Kopii odstoupení je vhodné si uschovat.

Pokud byl spotřebiteli první balíček se zbožím doručen, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Spotřebitel pouze zašle nepoužitá holítka na výše zmíněnou adresu a přiloží kopii odstoupení.

Kdyby přišel ještě druhý balíček, prokazatelně dlouhou dobu od odstoupení a vrácení prvního balíčku s kopií odstoupení, bude se na něj hledět jako na neobjednané plnění. Spotřebitel v takovém případě nemá povinnost vracet zboží na své náklady nemusí o tom ani podnikatele vyrozumět.

Je také vhodné, aby spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požádal společnost o vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 19:47, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.