Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
obracím se na Vás se žádostí o prošetření reklamace 7-47161440093
na tel.č.702013317.Žádné odblokování jsem na tomto čísle nedělala.
Syn měl údajně proesemeskovat 4659kč.O2 tvrdí,že toto číslo bylo odblokované 26.6.2016 ve 21.53hodin na Moje O2.Žádné takové zadání
nebylo provedeno.Faktura byla vystavena 12.6.2016 do 11.7.2016,Syn sms posílal až 12 po půlnoci.V reklamaci uvedli fakturu od 12.6.2016 do 11.8.2016.Byla mi zaslána zamítnutá reklamace dvakrát stejného znění.Veškerou dokumentaci a sms mám k dispozici a osobně jsem byla i na pobočceO2.
děkuji za kladné vyřízení Ivanov
Vrácení peněz ze zablokovaného telefonu.Hlavně se mi nelíbí jednání O2 při podání reklamace.Veškeré platby O2 platím včas a řádně.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, je správné, že uplatnila reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den Šárko,
v případě, že s vyřešením reklamace nesouhlasíte, předávám tento nesouhlas opětovně kolegům z oddělení Reklamací a stížností, aby byla vzniklá situace opětovně posouzena.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý večer P.Šimeček,na zakladě Vašeho požadavku
o zaslaní informací.Posilám Vám zprávy které neodpovídají
vyučtování,pouze jedna a to částka 236.kč.Kterou účtovalo
O2 dvakrát.ani faktura neodpovídá byla vystavena 12.06.2016
do 11.07.2016 a syn posílal sms 12.07 2016 po pulnoci.
A nehledě na to O2 tvrdí že na moje O2 bylo odblokováno
číslo 26.06 2016 21.53hodin což není pravda,naopak bylo zablokované
pro dospělé kolem 24.00hodiny.
děkuji za kladné vyřízení Šárka Ivanov
a přeji hezký večer
Pěkný den,
moc děkuji za zaslání bližších informaci a taktéž screenu z mobilního telefonu. Předávám opětovně vaší reklamaci našim specialistům, kteří vás budou s vyřešením kontaktovat v co nejkratší době.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý večer,
zasílám Vám informace z mobilního telefonu.
Děkuji a přeji hezký večer Šárka Ivanov
Pěkný den,
děkuji za zaslání printscreenu z mobilního telefonu. Předal jsem jej přímo kolegům, kteří nyní vaší reklamací řeší.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Pěkný den,
zasílám Vám ještě nějaké podklady
Děkuji za kladné vyřízení a přeji krásný večer
Šárka Ivanov
Pěkný den,
děkuji za zaslání dalšího screenu. Opětovně jej posílám kolegům z oddělení Reklamací a stížností.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.