Společnost


KARA Trutnov, a.s.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#12696Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2016, před 8 lety

Lubica Černá

Znění stížnosti

Dne 30.5.2016 -dán kabát (kde byl zakoupen)přímo do firemní prodejny Kary Trutnov k vyčištění s kožešinovým límcem a 2 kožíšky kolem rukávu.
15.8. -kabát nepřevzat z důvodů výrazné změny barvy kožešin( ze šedivé na modrozelenou).
29.8. reklamace zamítnuta - cituji: Vaši reklamaci odmítáme. Již při příjmu bylo zaznamenáno, že kožešina má barevný nádech do zelena(zapsáno i do počítače). Změna barvy není možná čistícím procesem, ale oxidaci kožešiny světlem, což je evidentní na rukávech, kde u těla mají svoji barvu do šeda. I kdybychom připustili zavinění čistírnou, tak by lemy byly zelené všude i směrem k tělu.( chtěli my tím snad říct, že jsem si koupila kabát, který můžu nosit pouze ve tmě? V návodu neuvedeno:-)
Kabát znovu nepřevzat - s tím, že na originále není uvedeno, že je kožešina modrozelená.
9.9. reklamace znovu zamítnuta - cituji: byl nám předán váš kabát na posouzení ohledně změny barvy kožešiny.
K celé záležitosti jsme si nechali předložit veškerou dokumentaci.
Ze zápisu v evidenční knize příjmu výrobků na čistírnu je patrné, že změna barvy na kožešině byla shledána již před čištěním. Z našeho odborného hlediska k žádnému pochybení při čištění nedošlo.
Tímto Váš požadavek o výměnu výrobku považujeme za neopodstatněný.
4.10. - kabát znovu nepřevzat - trvání na reklamaci.

S kabátem jsem velice spokojená. Výborně se nosí, skvělý materiál, krásný střih a původní barva kožešiny tomu dala "PUNC". Z tohoto důvodů, jsem byla ochotná také za takový krásný kousek zaplatit i poměrně dost vysokou částku 10.999 Kč.Novou barvou kožešiny ztratil kabát šmrnc a hlavně modrozelená barva absolutně již neladí s barvou kabátu.


Produkt

39616238 LILY KABÁTEK


Požadované řešení

Požadují pouze výměnu kožešiny nebo uvedení do původního stavu čili
původní barvy. Kabát je v pořádku. Již uvedeno výše. Nechci o kabát přijít a chci dále dělat dobrou reklamu firmě Kara, protože z těch kladných reakcí jsem byla v prvopočátku úplně překvapená, jak mi každý ten krásný kabát chválil a zajímal se o to, kde jsem ho koupila. Pokud však nebude ze strany výrobce zaujat jiný přístup, budu nucena to řešit jinou formou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2016 09:17, před 8 lety

Dle § 2944 občanského zákoníku odpovídá za poškození věci, která je předmětem závazku ten, kdo ji převezme za účelem splnění povinnosti ze smlouvy (k vyčištění). V takovém případě je druhá strana povinna škodu nahradit a není přitom rozhodné, jak ke škodě došlo, zda-li čištěním, přepravou, skladováním nebo jiným způsobem. Je ale důležité prokázat, že ke škodě došlo v době, kdy byla předmětem závazku. V této souvislosti je vhodné argumentovat stavem zaneseným v potvrzení o přijetí zakázky a vytknutím poškození bez zbytečného odkladu.

Čistírna je povinna uhradit škodu ve skutečné výši. Škodu zhotovitel hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se obecně vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Bude-li čistírna trvat na zamítnutí požadavku spotřebitele, bude nutné převzít bundu a podnikatele písemně vyzvat k plnění náhrady škody a určit mu lhůtu pro vyřízení, pokud tuto lhůtu však nesplní, může se zákazník obrátit na Českou obchodní inspekci v rámci mimosoudního řešení sporů. A pokud by nepomohla ani tato cesta, musel by se spotřebitel obrátit na soud.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs). Dříve než-li spotřebitelka kontaktuje Českou obchodní inspekci doporučujeme vyhledat soudního znalce z oboru, který vypracuje znalecký posudek a odborně posoudí jakým způsobem ke změně zabarvení kožešiny došlo, a pokud dá spotřebitelce za pravdu, může pak spotřebitelka nárokovat po podnikateli náhradu škody na základě posudku, rovněž i vynaložené náklady na znalce. Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 19:44, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.