Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem si fotoaparát. Při zpracování fotografií jsem mněl problémy s formátem .RAW. Požádal jsem o radu prodejce a byl jsem jen odkázán na stránky výrobce kde si prý mám stáhnout český návod a postupovat podle návodu. Celý přístup a opakované odmítnutí pomoci mne natolik rozladilo, že jsem prodejci zaslal vyplněný "Formulář pro odstoupení od smlouvy ve formátu MS Word" stažený z http://www.bigfun.cz/obchod_podminky_gen.php?skupina=-18&sada=1&str=1 na adresu storno@bigfun.cz a hned následující den ráno jsem do sídla společnosti odnesl zboží včetně příslušenství a očekával jsem řešení mých dotazů včetně předvedení. Obsluhující zaměstnanec mne však bleskurychle odbyl, že nemá čas se něčím zabývat. Zboží odmítl zkontrolovat, vyzkoušet a následně odmítl i převzetí. Nenechal jsem se odbýt ani fyzicky vytlačit z prodejny a zavolal jsem na policii. Obsluhující pán zavolal kolegu a pak i staršího pána. Údajně člena ochranky. Nikdo z nich se mi nechtěl představit a jen stupňovali svůj tlak. Nezbylo než zavolat na policii znovu. Policie přijela, všechny legitimovala a odkázali mne na občansko právní soud.
NIKON D600, objektiv
Výměna za jiný fotoaparát nebo skutečně odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud je výrobek zakoupení prostřednictvím komunikace na dálku (např. internet, telefon,..) má spotřebitel nárok na odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě od převzetí zboží.
Při koupi výrobku v kamenné prodejně zákon právo na odstoupení ve 14 denní lhůtě neposkytuje, ale prodejce takový nárok může přislíbit nad ráměc zákona.
Prodejce je povinný dle § 11 zákona o ochraně spotřebitele dodat spotřebiteli informace včetně návodu k použití v českém jazyce.
Společnost Restan trading s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.