Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 15.5.2016 jsem u společnosti CZC zakoupil mobilní telefon iGET BLACKVIEW ARROW.První reklamace-Popis závady v protokolu: Vypadavá WIFi cca 10 minut,sim karty neustale vypadavaji,na panelu cca 8 fleku ,na bilem pozadi #drobné rýhy a oděrky ==#== na horni hrane na prave strane cca 5 mm ryha.Uznána.Vyjádření technika: Provedena vymena displeje a dotykove plochy.Upgrade FW.Vypadky wifi a SIM karty se po reinstalaci neprojevily.Test ok.Tato byla vyřízena kladně,avšak wifi stále nefunguje.posláno tedy zpět již jen s problémem wifi.Druhá reklamace-popis závady v protokolu:Popis závady: wifi vypadava cca po 30 minutach,signalizace prenosu je ale data netecou cca pri 500mb dat,nejde pak ani prohlizec #drobné rýhy a oděrky ==#== drobné rýhy a oděrky,ryha na hornim rohu ryha,dle zakaznika 4 ta zavada a chce vraceni penez.Vyjádření technika: Reklamace neuznána, po provedení upgrade firmware se uvedená závada během testu neprojevila. Wifi je stabilní jak pro stahování tak pro prohlížeč. Test v reálné síti OK. IMEI na krabičce odlišné od toho v MT, souhlasí to v MT.Takže telefon vrácen s tím ,že je vše ok.Já ho tedy doma zapnul a po cca deseti minutách opět wifi nefunguje.Nevím jak to technik odzkoušel,ale určitě ne alespoň deset minut.Wifi uvedu do provozu po vypnutí a opětovném zapnutí.Poté běží dalších cca 10-15 min.Co teď?U společnosti CZC.CZ nenakupuji poprvé,ale je to má první reklamace.Škoda ,že není kladná.
iGET BLACKVIEW ARROW, černá -Sériové číslo: 355333062180696,Objednávka 4116317840
Oprava,výměna nebo peníze.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Holík.
Váš telefon diagnostikoval autorizovaný servis značky iGet. Při testech se vámi uvedená závada neprojevila. Doporučuji vyzkoušet připojení na jiné wifi síti nebo používat wifi kanál 1-6. Problém také mohou způsobovat aplikace třetích stran, doporučuji se vyhnout jejich instalaci.
Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, můžete si na vadu nechat vypracovat znalecký posudek, který tvrzení servisu vyvrátí.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Dobrý den,velmi se omlouvám.Telefon jsem sice zkoušel i na jiných sítích a aplikace třetích stran jsem nepoužil ,ale problémem je automatické přepínání kanálů.A na jiných sítích asi stejný problém.To mne opravdu nenapadlo když to všude bylo stejné.Jěště jednou se omlouvám.Po vaší odpovědi jsem se tím začal prokousávat a povedlo se.Díky Holík
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.