Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.10.2016 jsem si objednala zboží,které dne 9.10.2016 bylo předáno přepravci České poště. Ta měla balík doručit dle zaslané SMS až dne 11.10.2016. Celý den jsem tedy čekala, až milý pošťák zazvoní u dveří a balík mi donese,protože nikdo ze společnosti nebyl schopný dát vědět v kolik hodin zhruba balík bude doručen, čekala jsem na něj opravdu celý den, ale marně!Až v 19:25 mi byla doručena SMS že z technických důvodů balík doručen nebude s tím že o dalším postupu budu informována, opět žádné informace! 12.11.2016 jsem tedy volala na Depo kde měl balík být, tam mi pán odpověděl že balík už mají na autě pošťačky které rozváží v našem městě, já jsem tento den samozřejmě už v práci, takže jsem na rychlo sháněla někoho kdo mi balík převezme v dobu neurčenou, protože na Českou poštu ne jen že není spolehnutí, ale ani pořádně nekomunikuje! Pokud to bude jen možné tak si už vždy vyberu jiného přeprvace,pokud na výběr nebude, radši si zboží ani neobjednám!
doručování balíku
Upomenutí nikoliv samotných pošťáků ale jejich nadřízených! Proškolení zaměstannců o správnosti předávání informací zákazníků. Na vině je ale hlavní vedení pošty, nikoliv samotní pošťáci!!!
|
Tweet |
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman