Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.8.2010 jsem se zhotovitelem p.Hulínem podepsala Smlovu o dílo na zhotovení střešní konstrukce a střešního pláště ve Skrbeni,Za školkou 2,783 34.Práce probíhaly trochu pomaleji než jsem očekávala z důvodu nedodání materiálu na stavbu střechy ze strany zhotovitele.
Po nějaké době jsme zjistily,že stecha "pracuje",ale pracovala tak,že se začala "rozjíždět".
Letos tj.r.2016 jsme kontaktovali projektanta této stavby p.Turka,aby nám sdělil stanovisko k tomuto problému.P.Turek zhodnotil,že konstrukce střechy není zhotovená dle plánů.
Poté jsme kontaktovali i zhotovitele p.Hulína aby se k tomuto problému vyjadřil.
P.Turek navrhl stažení pozednic ocelovými lany,připevnění krokví ke stropním trámům a vložení špalíků mezi kleštiny.
P.Hulín se ale už 2 měsíce neozývá,nebere telefon a nechce se přihlásit k opravě.
Pokud se p.Hulínovy dovolám,řekne mi termín kdy přijede,ale v daném termínu nepřijede.
Dodaní matreiálu na opravu střechy,ocelové lana 4ks,špalíky mezi kleštiny a upevnění ke krokvím.
Žádám po zhotoviteli p.Hulínovi opravu střechy,z důvodu možného nebezpečí zhroucení střechy při větším zatížení třeba sněhem.
|
Tweet |
Pokud je uzavřena smlouva o dílo a je-li dílo provedeno vadně, je zhotovitel povinný ve lhůtě 30 dnů reklamaci vyřídit. Pokud se tak nestane, dochází k porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele a spotřebitel může podat podnět České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Zároveň, pokud špatně provedená práce způsobí další škodu a zhotovitel odmítl provést opravu, může sám spotřebitel sjednat nápravu a částku následně vymáhat po zhotoviteli společně s dalšími náklady na reklamaci a náhradou škody způsobenou špatně provedeným dílem. Pokud zhotovitel nebude plnit dobrovolně, bude nutné obrátit se na soud. V takovém případě je důležité prodávajícímu zaslat písemnou předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Dal-li zhotovitel za jakost díla záruku, zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Není-li tomu tak, může se spotřebitel dožadovat nápravy. K prokázání záruky postačí záruční doklad. V této souvislosti doporučujeme spotřebiteli, aby si ověřil délku záruční doby.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.