Společnost


DOBROGEM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12705Nevrácení peněz za neuskutečněný pobyt v Zámeckém hotelu Ve Dvoře, Zámecká 141, Spálené Poříčí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2016, před 8 lety

Pavlína Sedláčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupila jsem na stránkách www.kouzelnydeda.cz voucher pro dvě osoby na 3 dny (2 noci) pobyt v pokoji de luxe Následně si v hotelu rezervovala termín 15-17.7.2016. Dne 15. 7. 2016 jsme dorazili do hotelu, kde nám oznámili, že nefunguje wellness a nabídli nám buď láhev sektu, 1x masáž zdarma nebo vrácení peněz. Zvolili jsme vrácení peněz, paní z recepce nám vystavila potvrzení, že jsme pobyt nerealizovali a v pondělí jsme měli kontaktovat pana provozního Petra Seiferta. To jsem učinila, s panem Seifertem jsme se dohodli, že reklamaci mám poslat na portál Kouzelný děda vč. dokladu za pohonné hmoty (nefunkční wellness byl dle jejich informací od 11.7., ale nikdo nás o tom neinformoval). Kontaktoval jsem reklamační oddělení portálu, kde mi sdělili, že reklamace je uznaná a vše předávají účetnímu oddělení a peníze mám očekávat do 30 dnů. Dne 6. 9. 2016 jsem portál poprvé urgovala, že peníze ještě nebyly vráceny a jako kompenzaci mi poslali voucher do saunového světa Harfa, v hodnotě 1.990 Kč a že z účetního oddělení nemají potvrzené, kdy mohu očekávat peníze. Opětovně (již 3x) jsem kontaktovala portál Kouzelný děda a požádala o vrácení celá částky. Byla jsem informaci oznámit i na Policii ČR, kde jsem se chtěla připojit k ostatním, ale bohužel vedené spisy jsou na jinou akci. V mém konkrétní věci jsem byla zatím sama, proto si tam podklady nechali pro případ, že by se objevil někdo další a mohla by se věc spojit. Poslední neúspěšná urgence byla 11. 10. 2016.


Produkt

kód voucheru 1263v84fe1f6802


Požadované řešení

Vrácení peněz, dle dohody a příslibu reklamačního oddělení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2016 15:34, před 8 lety

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Nebude-li společnost plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nebude-li společnost ani na toto reagovat, doporučujeme vyhledat právní služby a svého práva se domáhat soudní cestou. Jedině soud má právo rozhodnout, na čí straně leží právo a zároveň může uložit společnosti povinnost k plnění, která je exekučně vymahatelná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 19:55, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.