Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,
společnost art okna s.r.o. jsme si vybrali z důvodu zajímavé cenové nabídky na montáž oken, nejdříve přijel technik který okna zaměřil a na základě jeho zaměření proběhla objednávka oken do bytu v panelovém domě. Po zhotovení oken přijela montážní firma která okna měla vyměnit. Vše probíhalo jak má. před dokončení montáže jsme se s manželem šli podívat ven zda je vše v pořádku, když jsme s hrůzou zjistili že velikost oken se liší od oken všech našich sousedů. S montážní firmou jsme se domluvili na přerušení montáže a proběhlo nové zaměření oken a firma art okna přislíbila okna nová. Ty dodala a do 20 dnu byla namontována okna nová. Před namontováním nových oken sem žádala o kompenzaci za způsobené komplikace jelikož máme malé dítě bylo bydlení v bytě kde nebyla vsazená okna začištěná dosti náročné z důvodu zvýšené prašnosti, dále pro nás bylo nutné zajistit si na druhé montování oken další hlídání nezletilého dítěte zajištěný nových zakrývací materiálů nábytku opětovné uklízení.. toto nám způsobilo nemalé komplikace. Firmě art okna jsem posílala několik emailů kdy mi jednou zaslali zamítavou odpověď s ím že je pro mě již kompenzací to že jsme dostala okna ve správném rozměru a na další kompenzaci nemám nárok. Když jsem na jejich vyjádření několikrát reagovala již jsem žádnou odpověď nedostala.
plastová okna - o´kna byla šatně zaměřena technikem a byla vyhotovena se špatným rozměrem, oproti původním oknům
kompenzace za nemožnost plnohodnotného využívání bytu a vzniklé zvýšené náklady spojené s přípravou bytu na montáž, uklidové práce, hlídání nezletilého ...
|
Tweet |
Zhotovitel je povinen dílo provést podle smlouvy řádně a v dohodnuté době dle §633 občanského zákoníku. Pokud tuto svou povinnost poruší, musí učinit nápravu v dotačné přiměřené lhůtě, kterou mu poskytne objednatel, jinak má objednatel právo od smlouvy odstoupit. Tímto není dotčeno právo objednatele na náhradu škody dle §519 ve spojení s §420 odst. 1 občanského zákoníku.
´Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: