Společnost


DOBROGEM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12711Nevrácená částka za uznanou reklamaci za neuskutečněný pobyt v Zámeckém hotelu Ve Dvoře,Spálené Poříčí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2016, před 8 lety

Veronika Viglaská

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 27.4.2016 jsem zakoupila na slevovém portále Kouzelný děda voucher v hodnotě 3890,-Kč.Pobyt pro dvě osoby na 2 noci s wellness.
Dne 27.4.2016 jsem v hotelu provedla rezervaci na 26.-28.9. a 8.9. po přečtení hrozných recenzí jsem se informovala jestli mají funkční wellness.
Po informaci, že wellness není v provozu jsem dne 11.9.2016 napsala reklamaci a stejný den mně byla uznána a přislíbeno vracení celé částky do 30 dnů.
Od 8.10. 2016 píši emaily, ale ty ani nečtou a posílají pořád dokola stejné odpovědi a wellness do Prahy jako dárek, což jsem několikrát odmítla. Telefon nezvedají na fcb mě zablokovali.


Produkt

Pobyt s wellness v Zámeckém hotelu Ve Dvoře, Spálené Poříčí, kód voucheru 1264v5edf7a410b


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2016 10:59, před 8 lety

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Nebude-li společnost plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nebude-li společnost ani na toto reagovat, doporučujeme vyhledat právní služby a svého práva se domáhat soudní cestou. Jedině soud má právo rozhodnout, na čí straně leží právo a zároveň může uložit společnosti povinnost k plnění, která je exekučně vymahatelná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 19:52, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.