Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Zajezd od EXIM TOURS Tunisko LTI EL KSAR a THALASSO.
Zaplatili jsme si zajezd AI na 10 noci. CK tvrdi, ze tento hotel je 3+. Rozsah,sortiment a cerpani AI je pouze v kompetenci managementu hotelu. Reklamaci nam ,CK EXIM TOURS neuznala.
Maso pouze kureci kosti, ovoce nekdy meloun, stolovani - katastrofa spina, na talirich zbytky jidla, ubrusy spina. Jidlo stare z predesleho dne. Atd.
Takze podle Exim tours i kdyz si zaplatite AI zalezi na danem hotelu co, kdy vam da najist. Dovolena zaplacena na 10 noci. Prvni a posledni den vam nedaji najist.
Totalne zkazena dovolena. Staci otevrit RECENZI na tento hotel a kazdy si to precte.
myslim si, ze EXIM TOURS by mel vic prosetrit tuto dovolenou a nabidnou za pokazenou a smutnou dovolenou kompenzaci. Byla to smutna zkusenost protoze s EXIM TOURS jsme byli nekolikrat a obrovske zklamani a nevyreseni teto dovolene me mrzi.
Kompenzaci za tento pokazeny zajezd dost drahy, povazuji vraceni financni castky a nebo nabidnuti jineho zajezdu. Slusna CK by to vyresila se slusnosti.
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitelku ujistil nebo které spotřebitelka vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekávala, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitelka určila, může si spotřebitelka zjednat nápravu sama a pořadatel jí nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady a vytkla-li je spotřebitelka bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkla-li spotřebitelka vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud jí právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitelka své právo neuplatnila ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitelka všechny vady již oznámila.
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitelka také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá spotřebitelce za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Pokud společnost bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné domáhat se svého práva soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:
"CK EXIM tours nám již nabídl kompenzaci, kterou jsme přijali. Tímto je stížnost vyřízená a uzavřena. Děkujeme Vám za Váš vstřícný přístup."
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť bylo dosaženo smírného řešení sporu.