Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po přečtení recenzí na vaši firmu, je mi velice líto, že jsem kdy měla s vámi něco společného, do dnešního dne jste ze mě vymámili celkem 1415,50,Nevím jak je možné, že platbu bez mého svolení inkasujete z mého účtu aniž bych platbu mohla sama zrušit. Manželová Zuzana
Hlavně už mě prosím nekontaktujte a ani můj účet. Nechci s vámi už nikdy mít nic společného. Je to od vás promyšlený podvod na důvěřivé lidi.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy (popřípadě odstoupení od smlouvy) ve stanovené lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, popřípadě se pokoušela zaslat (faxem), ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejich právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, odstoupení od smlouvy (nefunkční email), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.
Doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které působí při České obchodní inspekci a pomůže spotřebiteli v konkrétním sporu s prodejcem z jiné země EU, Norska či Islandu. Veškeré poskytované služby jsou zdarma. Formulář pro vložení stížnosti je možné dohledat na http://www.evropskyspotrebitel.cz/faq/co-udelat-nez-nas-kontaktujete-27061
Spotřebitelka by měla vždy pečlivě zvážit, jakou formu platby za službu zvolí. Nedoporučujeme předávat údaje potřebné k tomu, aby si poskytovatel služeb mohl platby strhávat sám.
Dobrý den,
V zájmu zastavení procesu vymáhání nám prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady.
Dovolujeme si Vás upozornit, že v tomto okamžiku z důvodu uzavřené smlouvy a nezaplacené pohledávky nelze platební upomínky a další emailové notifikace zastavit. Platební upomínky a další emailové notifikace jsou automatizované pokud pohledávka není v plné částce uhrazena.
V momentě, jak bude Vaše platba přijata a zaevidována, může být smluvní vztah zrušen. Po obdržení konfirmace, že dlužná částka byla úspěšně zaevidována a přijata, budete moci svůj profil vymazat, nebo na Vaši žádost Vám naše zákaznické centrum může Váš profil vymazat za Vás
Hodnocení:
Komentář: Nechci se tím dále zabývat, jen bych ráda aby si další lidé dali na tuto firmu pozor.