Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#12720Neustálý nedostatek akčního zboží/špína na prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2016, před 8 lety

Linda Lacinová

Znění stížnosti

Opakovaně jsem ve večerních hodinách navštívila Kaufland v Českých Budějovicích. Vystavená zelenina byla nekvalitní, nebyly rohlíky a vedoucí mi u chybějícího akčního masa sdělila, že mám jít nakupovat do Tesca, když se mi to nelíbí. Když jim neseděla ani cena u konzervy, kterou jsem si koupila, a já si šla stěžovat na informacích, bylo mi řečeno, že vedení prodejny si nepřeje, aby byly zákazníkům vypláceny rozdíly. Že prý dostanu namísto toho propisku, nebo přívěšek. Toto jednání je strašné, vzhledem k tomu, co Kaufland deklaruje za služby zákazníkům. Když k tomu připočítám tu špínu v regálech, je to spíš případ pro inspekci. Nechápu, proč vedení na tuto prodejnu nejezdí častěji ve večerních hodinách, protože vím, že stížností ze strany zákazníků už padlo víc i na centrálu společnosti. Nechceme nakupovat v kanálu!


Požadované řešení

Častější kontroly provozovny v Českých Budějovicích, aby bylo pro zákazníka potěšením zde nakupovat - a nebyl předmětem šikany.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2016 08:44, před 8 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.10.2016 11:25, před 8 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2016 11:58, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.