Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Opakovaně jsem ve večerních hodinách navštívila Kaufland v Českých Budějovicích. Vystavená zelenina byla nekvalitní, nebyly rohlíky a vedoucí mi u chybějícího akčního masa sdělila, že mám jít nakupovat do Tesca, když se mi to nelíbí. Když jim neseděla ani cena u konzervy, kterou jsem si koupila, a já si šla stěžovat na informacích, bylo mi řečeno, že vedení prodejny si nepřeje, aby byly zákazníkům vypláceny rozdíly. Že prý dostanu namísto toho propisku, nebo přívěšek. Toto jednání je strašné, vzhledem k tomu, co Kaufland deklaruje za služby zákazníkům. Když k tomu připočítám tu špínu v regálech, je to spíš případ pro inspekci. Nechápu, proč vedení na tuto prodejnu nejezdí častěji ve večerních hodinách, protože vím, že stížností ze strany zákazníků už padlo víc i na centrálu společnosti. Nechceme nakupovat v kanálu!
Častější kontroly provozovny v Českých Budějovicích, aby bylo pro zákazníka potěšením zde nakupovat - a nebyl předmětem šikany.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.