Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#12721Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2016, před 8 lety

Jan Kulveit

Znění stížnosti

Dobry den, v pondeli 10.10 jsem si objednal u vas na prodejne zbozi a zaplatit online kartou co bylo skladem na pobocce , kde jsem objednaval zbozi a domluvil si dopravu na stredu 12.10. a dnes jsem si vzal v praci volno a mezi 13-15 hod cekal na zbozi a bohuzel nic.... po urgovani v cca 16hod mi slecna na zakaznicke lince rekla, ze to jeste nikdo nevyzvedl a kdyz jsem ji poprosil,ze at zjisti co a jak... tak mi zdelila ze mi posle email, ja ji poprosil o to zda mi muze zavolat a pry ze ne... tak jsem chtel prepojit na suervisora a ona,ze to nejde.... do dnesniho dne jsem nakupoval u alza a vsude chvalil,ale opravdu tohle se vam nepovedlo.... a uz jen proto,ze uz mate zaplaceno......tak take takove pak sluzby..... kdyz ptacka lapaji.... a to plati i u vas ve spolecnosti..... hlavne, ze jsem nakoupil a zaplatil a dal se bavit nebudeme.... a to jsem volal podruhe.... a to pan na lince mi neustale dokola rikal,ze maji na to mi odpovedet do 24hod a ze mi posle 100kc na email na dalsi nakup, 100kc rozdavate po kazdem kliknuti na vase www.... tak uz je skoro ctvrtek a ja zaplacene zbozi stale nemam a to jsem ho platil v pondeli a vse bylo skladem na danne prodejne. no ponauceni pro priste: nic neplatit dopredu a kupovat asi opravdu jinde treba v CZC.cz treba si budou vazit zakaznika co utrati radove cca 50 tis rocne.


Produkt

objednavka c. 161477991


Požadované řešení

bral jsem si kvuli vam den volna v práci a jeste jeden tomu budu muset obětovat a 100kc co jste mi poslali na email je opravdu k smichu. a o castce 10% z nakupu zbozi uvazuji. tj. cc2tis kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2016 08:40, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Sleva za pozdní dodání zboží nároková není. Může se však spotřebitel s prodejcem dohodnout na případné slevě, jako alternativě k odstoupení od smlouvy, nicméně bylo by to možné až při vzájemném souhlasu.

Pro případ prodlení s dodáním si strany obvykle ve smlouvě stanoví smluvní pokutu. Pokud byla sjednána, potom má spotřebitel nárok na peněžní satisfakci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 19:34, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.