Společnost


Alfita invest s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#12727Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2016, před 8 lety

Pavlína Řezníčková

Znění stížnosti

Objednala jsem obuv za 1500,- přišla velikost neodpovídající uvedené. Poslala jsem ihned boty a zpět. Přišla mi jen nabídka na dražší obuv a od té doby nekomunikuji. Jsou to dva měsíce.


Produkt

Obuv Salomon Speedcross vel.44


Požadované řešení

Vrácení peněz v zákonné lhůtě!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2016 10:24, před 8 lety

Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, podnikatel je povinen vrátit zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání ke spotřebiteli nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitelka povinna vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se podnikatel ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 06:07, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.