Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#12729Neuznaná prodloužená záruční lhůta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2016, před 8 lety

Jana Lovicarová

Znění stížnosti

Koupila jsem pračku a sušičku v OC Chodov, Roztylská ul. Praha a uzavřela prodlouženou záruku na oba spotřebiče, která končí 03/2017. Sušička se porouchala, Datart, nechce uznat záruku, prý se vztahuje pouze na pračku. 3x mailová korespondence s Datartem, přikládám smlouvu o prodloužené záruce.


Produkt

Siemens WT46W561BY


Požadované řešení

Uznání prodloužené záruky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2016 11:50, před 8 lety

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno pro případ smluvní záruky následující informace pro spotřebitele: "V případě smluvní záruky poskytované společností DATART kupující předloží smlouvu o záruce."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2016 14:43, před 8 lety

Dobrý den,

paní Lovicarové jsme odeslali vyjádření ke smlouvě emailem.

S přátelským pozdravem

Lenka Karásková
Manažer péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 08:39, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2017 07:43, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.