Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Koupila jsem pračku a sušičku v OC Chodov, Roztylská ul. Praha a uzavřela prodlouženou záruku na oba spotřebiče, která končí 03/2017. Sušička se porouchala, Datart, nechce uznat záruku, prý se vztahuje pouze na pračku. 3x mailová korespondence s Datartem, přikládám smlouvu o prodloužené záruce.
Siemens WT46W561BY
Uznání prodloužené záruky
|
Tweet |
Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno pro případ smluvní záruky následující informace pro spotřebitele: "V případě smluvní záruky poskytované společností DATART kupující předloží smlouvu o záruce."
Dobrý den,
paní Lovicarové jsme odeslali vyjádření ke smlouvě emailem.
S přátelským pozdravem
Lenka Karásková
Manažer péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.