Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bonprix nabízí placené členství v jejich klubu - konkrétně to píší takto: "Členský příspěvek činí 175,-Kč a opravňuje k dodatečné slevě 10 % po dobu 6 měsíců", platí od první objednávky, nic detailnějšího. Zákazník si tedy de facto kupuje běžný produkt. Objednala a zaplatila jsem s objednávkou přesně 16.4., dnes 13.10. jsem se na předražené a dlouho obsazené lince dozvěděla, že u Bonprixu trvá každý měsíc jen 30 dnů a já mám tedy smůlu. Dle mého jde neoddiskutovatelně o klamání zákazníka a nekalé obchodní praktiky. Kromě toho, že je to do nebe volající hloupost. Prosím o vyjádření někoho z Bonprixu.
Klubový příspěvek: 175 Kč platný 6 měsíců
Vyjádření k nesmyslnému tvrzení od firmy, oprava klamavé informace, další nenabízení produktů s lživou informací
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout. V tomto případě záleží na okolnosti, jak byla daná akční nabídka formulována, popřípadě blíže specifikována v obchodních podmínkách a prezentována spotřebiteli při uzavírání smlouvy.
Obecně platí ustanovení § 605 občanského zákoníku o počítání času: Konec lhůty nebo doby určené podle týdnů, měsíců nebo let připadá na den, který se pojmenováním nebo číslem shoduje se dnem, na který připadá skutečnost, od níž se lhůta nebo doba počítá. Není-li takový den v posledním měsíci, připadne konec lhůty nebo doby na poslední den měsíce.
V obchodních podmínkách e-shopu je uvedena informace, že společnost, se kterou byla uzavřena smlouva, má své sídlo v Polsku. Jedná se tedy o polský e-shop, který se zaměřuje na český trh. V takové případě se uzavřená kupní smlouva bude řídit českým právním řádem.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem. Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.