Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V březnu tohoto roku jsem po velmi zavádějícím telefonátu,ve kterém mi bylo opakovaně sděleno,že vše je NEZÁVAZNÉ,obdržela obyčejnou zásilku s vitamíny,kterou jsem převzala a uhradila poštovné ve výši 79,-Nikomu jsem neoznámila,že mám zájem o další zpoplatněné zásilky ani jsem neobdržela informaci,že se k něčemu takovému zavazuji.Další zásilky jsem nepřebírala,tudíž neobdržela-doručovatelka byla informována,tudíž jsem předpokládala,že se zásilky vrací zpět.Po čase jsem od Vaší spol.obdržela upomínku,na kterou jsem reagovala telefonicky a sdělila,že o Vaše služby jsem neměla a nemám zájem,další upomínky jsem nereflektovala.Dnes se ke mně dostalo vymáhání pohledávky od spol.CreditExpress se zítřejší splatností-považuji za neoprávněné platit za něco,o co nemám zájem,ani jsem neobdržela.Celá komunikace je o to těžší,že se nejedná ani o doporučené zásilky a písemnosti do vlastních rukou.Žádám o storno všech upomínek i anulaci pohledávky společnosti CreditExpress a jeho písemného vyjádření v co nejbližším termínu.Zákaznické č.5667584.Petra Valová
Storno upomínek,pohledávek, vymazání z evidence
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od každé jednotlivé zásilky ve 14 ti denní lhůtě. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Záleží tedy na okolnosti, jaké informace spotřebitel v proběhlém telefonickém hovoru odsouhlasil společnosti. Společnost si proběhlý hovor nahrává a má o něm záznam.
Dobrý den,
paní Valovou jsme telefonicky kontaktovali s možností vyzkoušet si doplněk stravy zdarma pouze za poštovné a balné 79 Kč. Paní Valová si vybrala doplněk stravy SuperVItal Q10 a v objednávkovém hovoru byla informována o skutečnosti, že pokud pokud bude spokojena budeme jí expedovat každých dvacet dní dávku vybraného doplňku stravy ve zvýhodněné ceně 159 Kč, v opačném případě (tedy pokud nebude spokojena) je potřeba do sedmi dní kontaktovat zákaznické oddělení.
Paní Valová nám na zákaznickou linku volala dne 30.6.2016 s tím, že nás informovala o tom, že zásilky nedostala. Operátorka tedy zaslala poštou Čestné prohlášení, které nám paní Valová měla podepsat a zaslat zpět (poštou, nebo emailem). Bohužel se nám podepsané Čestné prohlášení zpět nevrátilo a paní Valová se nám poté již neozvala.
Paní Valová, odeslali jsme Vám celkem pět upomínek. Poslední upomínka měla splatnost 12.9.2016, poslední zásilku jsme Vám expedovali 30.4.2016. Jistě uznáte, že bylo dostatek času s námi vše vyřešit.
Pokud zásilky nemáte informujte prosím společnost Creditexpress. Oni s Vámi budou dále situaci řešit.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dle doporučení Helvetia Apotheke jsem neprodleně kontaktovala CreditExpress,kde mi neslušným způsobem bylo sděleno,ať koukám platit a že o tom rozhoduje HA,ať se obratím na ně.Volala jsem tedy do Helvetia Apotheke,kde jsem se opět setkala s nevybíravým jednáním,požadovala jsem spojit hovor s pí.Dominikou Rathanovou,která se za společnost zde podepisuje,nebylo mi umožněno.Po chvíli dohadování mi došla trpělivost a sdělila jsem operátorce,že vše řeším s právním zástupcem a nezaplatím,dokud mi to nepřijde oficiální doporučenou zásilkou.V tu chvíli paní otočila,že všichni jsme jen lidi a že když jí obratem mailem zašlu podepsané čestné prohlášení,vše stornují a informují CreditExpress o zastavení vymáhání,což se stalo a bylo mi písemně potvrzeno.Chtěla bych tímto varovat ostatní spotřebitele,sama bych to ihned ze strachu zaplatila,ale nechala jsem si poradit od dcery,které se celá kauza zdála nekalá a přesvědčila mne,ať se nenechám vydírat,že to pouze zkouší výhrůžkami, kdo se chytí a kdo ne.A měla pravdu.
Dobrý den,
dovolte, abychom se i my ještě jednou vyjádřili k celému procesu. Dle dohody jsme Vám zasílali pravidelné zásilky, které nebyly hrazeny a ani po našich pěti upomínkách zaslaných poštou na adresu paní Valové jsme se nedočkali reakce. Z toho důvodu jsme předali pohledávku společnosti Creditexpress, která již má za úkol se zákazníky danou pohledávku vyřizovat.
My jsme Vám nestandardně zaslali i po takové době (první zásilka byla expedována 22.2.2016) Čestné prohlášení na základě kterého jsme uzavřeli celý případ.
Pokud s námi zákazník komunikuje nevznikne nikdy žádný podobný problém. Jde jen o to se nám ozvat a reagovat na naše dopisy. Potom je vše v pořádku a vše se zákazníkem vždy vyřešíme.
Mrzí nás, že jsme v očích několika lidí za jakési "šmejdy", ačkoliv naše jednání a přístup jejich stylu vůbec neodpovídá, ba naopak.
Paní Valové bychom do budoucna doporučili komunikovat s prodejci a předcházet tím takovýmto procesům.
Děkujeme dTestu za možnost se vyjádřit k této věci.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Děkuji za trefný komentář.Ano šmejdi,přesně to pro mne i pro spoustu dalších lidí, už jen z mého okolí,jste - na základě Vašich praktik,absolutně neslušného chování a komunikace se zákazníkem a táhání peněz z hloupých lidí.Děkuji za doporučení, ráda budu komunikovat s kvalitními a poctivými prodejci,co mluví jasně a narovinu a nemusí mlžit a vnucovat své produkty oklikou,což rozhodně není Váš případ.Raději bych doporučila všem,aby se nesrozumitelným telefonátům s Vámi a Vám podobnými obloukem vyhli.Evidentně většina z nich nechápe,že po telefonu sjednavá nějaké smlouvy atd.,není to transparentní ani poctivé.
Dobrý den,
telefonická objednávka je zákonem brána jako plnohodnotná, jedná se o tzv. distanční způsob prodeje.
Děkujeme za názor paní Valové. Naše služby se snažíme zdokonalovat a zlepšovat a vážíme si každého názoru.
Rádi bychom se ještě vyjádřili k tomu, že zákazník je o všem potřebném informován v objednávkovém hovoru a pokud něčemu nerozumí může se operátora samozřejmě zeptat, dále je k dispozici zákaznická linka 234 099 888 (všední dny od 8 do 17 hodin) a veškeré informace jsou též uvedené na našich webových stránkách: http://www.helvetia.cz/.
Případ je pro nás uzavřen a proto žádáme dTest o uzavření diskuze. Pokud paní Valová nebude přidávat již žádný další komentář.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: