Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mělo se jednat o plnění obálek z domova.Přes Můj bazar mi došla info obálka s instrukcemi zadat obj.kolik za týden naplním a zaplatit 660,- Kč jako admin.poplatek.Nic mi nebylo zasláno a telefon mi nikdo nezvedá.Na netu jsem dohledala,že takto důvěřivých je více.Jak dostat své peníze od nich zpět? Děkuji
Práce z domova
Vrácení 660,. Kč
|
Tweet |
V případě uzavření smlouvy jsou obě strany povinny poskytnout dohodnuté plnění. Jestliže jedna ze smluvních stran podmínky smlouvy nesplnila v dohodnuté lhůtě, může jí druhá strana poskytnout přiměřenou lhůtu na splnění svých povinností. Pokud ani v této poskytnuté lhůtě smluvní strana neposkytla plnění, má druhá strana nárok na odstoupení od smlouvy podle § 517 odst. 2 občanského zákoníku. Dle § 48 odst. 2 občanského zákoníku se odstoupením od smlouvy smlouva od počátku ruší, to znamená, že strany si jsou povinny vrátit veškerá vzájemná plnění.
Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: