Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
379
15.01.2015
20:31
V.Svehla vyúčtování za mobilní služby
500114004/2700 15.01.2015
15.01.2015
Trvalý převod
2337834809 1281864900
0308
-199,00
361
06.02.2015
09:25
mobilní služby
500114004/2700 06.02.2015
06.02.2015
Převod
2351378078 1283220519
0308
3620464245 -199,00
350
02.03.2015
02:59
Fleška 702022141
500114004/2700 02.03.2015
02.03.2015
Převod
2367657128 1284604218
0308
-157,06
33
02.04.2015
15:00
mobilní služby O2
500114004/2700 02.04.2015
02.04.2015
Převod
2392074310 1285934710
-149,00
304
11.05.2015
03:26
mobilní internet
500114004/2700 11.05.2015
11.05.2015
Převod
2417033349 1287309766
0308
-149,00
82
28.05.2015
08:47
Mobilní O2 za 06
500114004/2700 28.05.2015
28.05.2015
Převod
2429743120 1288649522
-149,00
251
15.07.2015
08:56
Mobilní služby
500114004/2700 15.07.2015
15.07.2015
Převod
2462382696 1289962918
0308
-149,00
38
27.07.2015
16:32
za 08 Mobilní internet za 08
500114004/2700 27.07.2015
27.07.2015
Převod
2469890301 1291302346
0308
-149,00
97
29.09.2015
20:22
mobilní služby
500114004/2700 29.09.2015
29.09.2015
Převod
2512497422 1293960186
0308
-149,00
81
13.11.2015
13:20
Platba mobilní internet
500114004/2700 13.11.2015
13.11.2015
Převod
2544026463 1295275979
0308
-149,00
174
07.12.2015
02:48
Mobilní internet
500114004/2700 07.12.2015
07.12.2015
Převod
2560352407 1296641298
0308
-149,00
146
15.01.2016
19:27
ref.č 3620464245 O2 fleš
500114004/2700 15.01.2016
15.01.2016
Převod
2588847191 1297932026
3620464245 -298,00
129
10.02.2016
16:44
obmilní interner
500114004/2700 10.02.2016
10.02.2016
Převod
2605181693 1299242538
0308
-149,00
5
04.03.2016
09:22
mobilní internet
500114004/2700 04.03.2016
04.03.2016
Převod
2621373936 1299242538
0308
-149,00
98
31.03.2016
19:40
mobilní internet
500114004/2700 31.03.2016
31.03.2016
Převod
2638655518 1301913816
0308
-149,00
0
17.05.2016
16:19
Mobilní internet
500114004/2700 17.05.2016
17.05.2016
Převod
2673264975 1303231433
0308
-149,00
43
13.06.2016
17:27
Mobilní internet
500114004/2700 13.06.2016
13.06.2016
Převod
2691555500 1304521724
0308
-149,00
5
08.09.2016
21:50
mobilní služby 07,08,09
500114004/2700 08.09.2016
08.09.2016
Převod
2752036455 3620464245
0308
-628,50
11.10.2016
11:46
mobilní služba
500114004/2700 11.10.2016
11.10.2016
Převod
2775472273 1309866053
0308
-683,92
Celková platba za mobilní internet ve sjednaná v roce 2015v ceně 149kč/měsic by měla činit
Od 01/2015 – 10/216 tj. 22 měsíců á 149 = 3,278,00 Kč
Bylo zaplaceno 4,102,48 Kč
Což je navíc 824,48 Kč.
Žádam o přešetření celé události a zaslaní přeplatku do 14 dnů
žádám o přešetření celé události
|
Tweet |
Z popisu stížnosti vyplývá, že spotřebiteli bylo naúčtováno více, než kolik bylo ve smlouvě sjednáno. Tento nesoulad mohl vzniknout na základě jednostranné změny smluvních podmínek, ke které je společnost oprávněna na základě zákona o elektronických telekomunikacích. Společnost je ovšem v případě jakékoli změny povinna nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup, a zároveň spotřebitele informovat o tomto uveřejnění.
Jedná-li se o podstatnou změnu smlouvy, která by vedla ke zhoršení postavení spotřebitele (což v tomto případě je zřejmé, neboť spotřebitel za stejnou službu zaplatil mnohem více), je společnost povinna prokazatelně informovat spotřebitele o této změně, jakož i o právu bez úhrady ukončit smlouvu ke dni účinnosti změny, jestliže nové podmínky nebude chtít akceptovat. Tuto informaci je společnost povinna poskytnout způsobem, který si spotřebitel zvolil pro zasílání vyúčtování. Nebyl-li takto spotřebitel informován, mohl by namítat neplatnost změny smluvních podmínek a žádat vrácení přeplatku.
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním za poskytnuté služby, má možnost jej do 2 měsíců u společnosti reklamovat. Spotřebiteli proto doporučujeme, aby co nejdříve uplatnil reklamaci.
Pokud společnost reklamaci zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.
Hezký den, vyúčtování považujeme za správné, a pokud si je jednotlivě projdete (najdete je po přihlášení do Moje O2) – tímto je myšleno jednotlivé vyúčtování, uvidíte zde důvody rozdílu cen (například obnovení objemu dat nebo písemná upomínka za pozdně uhrazenou platbu).
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2
Ceny jste navyšovali bez udání důvodu.Jelikož služba byla velice špatná,byl jsem několikrát na Vašem zastoupení na Mělníku(zde jsem službu koupil) a nikdy to nefungovalo.
Proto jsem službu dne 12/08/2016 odhlásil.Nevím proč pořád platím.Zaplatil jsem od 06 do teď 1312,42 tj.656,00 za měsíc,coč je předraženo o 1014,00 Kč.Je to neseriozní.Po zrušení tohoto internetu jsem navštívil Vodafon,bez problemu jsem dostal modem a do dnešního dne jej bez závad používám.A nikdo mě nevyhrožuje
S pozdravem
V.Švehla
PS.Mám od Vás ještě jeden internet(pevný)tak nevím,jestli službu po těchto patálijích nezruším a obrátím se na jiný subjekt
Vyúčtování 1309866053 je navýšeno o poplatek za zapojení služeb po úhradě dlužných vyúčtování. Předchozí vyúčtování 1308546937 je navýšeno o poplatek za upomínku vinnou pozdní úhrady vyúčtování.
Služba jako taková byla odhlášena k datu 22. 9. – po uplynutí 42 denní výpovědní lhůty a po uhrazení posledního vyúčtování 1311145557 (58,09Kč) bude již vše k této službě uhrazeno.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2
jelikož nejsem vychován ve vašem systemu(čr) a O2 jako mezinárodní subjekt vstoupil do českých rukou,tak jsem zapoměl si přečíst české pravidla.
Jinak jsem rád,že jsem se Vás zbavil.
V.Švehla
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.