Společnost


Oresi s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1275Kuchyňská linka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Michaela Mrázová

Znění stížnosti

V červnu 2007 jsem zakoupila kuchyňskou linku CALVADOS společnosti ORESI IČ 69879745, Žižkova 1, České Budějovice.
První reklamace v říjnu 2008 proběhla až po písemné DORUČENCE. Vyměnila se celá pracovní deska+roh, zapuštění dřezu, vyrovnání nedoléhajících částí skříněk a přidělání dalších tří skříněk tzn. rozšíření kuchyňské linky.
Druhá reklamace se vztahovala na odsavač par - nerezovou digestoř rezavé fleky. V prosinci 2008 neuznána. Nerentabilní oprava.
Leden 2013 byla zjištěna závada odlepující se fólie u třech dvířek. Řešeno ORESI IČ 27240479 s jinou adresou České Vrbné 2360, České Budějovice. Zde mi bylo vysvětleno, že původní franchese zanikla z důvodu kvality provádění práce. Reklamace byla uznána. Po zavěšení dvířek jsem zjistila barevnou odlišnost dvířek. Zakoupená linka lesklý CALVADOS se již nedělá. Dnes používáte matnou CARMEN.

První nabídka z reklamačního oddělení je výměna všech dvířek s úhradou montáže na mojí straně. Truhlář z Oresi pří osobní návštěvě zjistil stav kuchyně a konstatoval: že máme zborcenou celou kuchyňskou sestavu, zřejmě špatně uchycenou horní částí (nikoliv ve zdi ale pouze na dřevěných kolíčcích-kde hrozí její spadnutí), zadní stěny zprohýbané atd. Upozornil nás, že nové dvířka nemusí doléhat stejně jako korunka a navíc barevně ladit s vnitřkem KL. Podle jeho představ dobré práce, by musel celou sestavu rozložit a sestavit znovu. V rámci ceny a času prováděné práce doporučil koupi nové KL.
Kontaktovala jsem prodejnu s danou situací. Ozval se manažer P. Mareš, nabídl montáž dvířek + výměnu soklů a korunek ZDARMA i s novou zárukou na 7let či koupi nové s 45% slevou. Tato nabídka padla až po sérii emailů a telefonátů.
Z těchto důvodů jsem nesouhlasila s výměnou. Soudní znalec P. Zeman vypravoval posudek, který jsem neprodleně zaslala společnosti Oresi. Znalecký posudek doporučuje výměnu KL za novou či vrácení peněz.
Při osobní návštěvě manažera P. Mareše, truhláře, prodejce došlo ke konfrontaci skutečného stavu KL. Truhlář zde odmítl celou KL opravit. Požadovala jsem cenovou kalkulaci nové. Po obdržení cenového návrhu jsem našla různé slevy. Slíbená 45% sleva nikde.
Kuchyňská sestava vykazuje známky nekvalitní práce + dodaného materiálu, vlastníme jinak barevná dvířka, korodují nerez prvky. Závady projevené až při užívání, které nelze zjistit při převzetí atd. viz reklamace. Není mou vinou, špatný stav KL. Již jsem jednou za linku zaplatila a jediná NABÍDKA A ZÁROVEŇ ŘEŠENÍ REKLAMACE OD LEDNA 2013 JE ZAKOUPENÍ NOVÉ LINKY. Za 44 000 Kč si mohu linku zakoupit kdekoliv.


Produkt

CALVADOS/CARMEN


Požadované řešení

Řešení dle návrhu soudního znalce výměna KL za novou či vrácení peněz. Řešení typu prodejte stávající linku a kupte od nás novou s 45% slevou není řešení. Nemám pocit, že pro mě jako pro zákazníka něco děláte. V podstatě mi říkáte: starejte se sám a znovu zaplaťte!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 13:56, před 11 lety

Nároky vůči prodejci nebo zhotoviteli z odpovědnosti za vady, které vzniknou v rámci zákonné dvouleté záruční lhůty se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. Konkrétně §622 stanoví, že v případě neodstranitelné vady nebo opakování se vad, které brání řádnému užívání věci, může kupující resp. objednatel od smlouvy odstoupit. Přičemž se musí jednat o mnimalně 3 stejné závady nebo 4 různé, opakující se po předchozích opravách.
Podmínky prodloužené záruky a nároky z ní si buď strany sjednají ve smlouvě nebo se řídí podpůrně ustanoveními občanského zákoníku vztahujícím se k zákonné záruce. Jestliže tedy neni ve smlouvě stanoveno jinak a znalecký posudek svědčí o neodstrantelnosti závad, musí prodejce postupovat při vyřizování reklamace v souladu s §622 odst. 2 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 19:33, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.