Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#12752Neplnění pojistné události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2016, před 8 lety

Klára Vrtilková

Znění stížnosti

u společnosti Allianz jsem uzavřela pojistku, jejíž součástí bylo i pojištění pro pracovní neschopnost. Dne 16.3.2014 jsem otěhotněla a musela kvůli práci na PN. U lékařky jsem uvedla i bolestivost břicha. Dne 4.4.2014 mně byla přehodnocena diagnóza na zvýšenou krvácivost a tudíž i rizikové těhotenství ze zdravotních důvodů. Ten den jsem tuto skutečnost šla nahlásit na pojišťovnu. Dostala jsem formulář, který měla vyplnit paní doktorka, což udělala. Asi měsíc po dodání veškerých požadovaných podkladů se pojišťovna vyjádřila, že nemám nárok na plnění od 16.3.2014. Další věc, kter á mně byla vytčena, bylo špatné vyplnění formuláře. Paní doktorka na otázku , zda rizikové těhotenství má vliv na pracovní neschopnost, napsala, že ne. Což podle nich bylo nedostatečné. Tak jsem podala odvolání s dodatkem, že plnění žádám až od 4.4.2014, kdy se změnilo rizikové těhotenství z důvodu zdravotního stavu. Znovu jsem dodala veškeré podklady a začal znovu kolotoč. Následně jsem dala souhlas k tomu, aby pojišťovna kontaktovala lékařku a řekla si sama co a jak chce. Asi 3 měsíce mi pojišťovna tvrdila, že nemá všechny podklady od doktora. Mezitím jsem musela na čtrnáctidenní pozorování do nemocnice až do porodu. Po porodu jsem volala k paní doktorce a ta říkala, že vše dávno zaslala. Asi 14 dní po narození syna jsem dostala dopis, že zamítají plnění celé doby a poslali mi plnění za těch posledních 14 dní co jsem v nemocnici ležela. Že tam je prokazatelné léčení. A tím to pro ně skončilo.


Požadované řešení

Vyplatit škodnou událost, která byla neprávem zamítnuta a varovat ostatní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2016 12:11, před 8 lety

Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění, je možné podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

V žádosti o zahájení řízení před finančním arbitrem musí žadatel uvést údaje o své osobě jako navrhovateli a finanční instituci, se kterou vznikl problém, detailní popis situace, včetně jejího podložení důkazy, a váš požadavek na řešení. Nejlepším způsobem je využití on-line formuláře pro zahájení řízení před finančním arbitrem, který je zveřejněn nahttp://www.finarbitr.cz/cs/financni-arbitr/pruvodce-podanim-zadosti.html#form

Podmínkou zahájení řízení před finančním arbitrem je okolnost, že spotřebitelka situaci neúspěšně řešila přímo s institucí a má doklad o tom, že instituci neúspěšně vyzvala k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 06:10, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.