Společnost


GSM&PC-EU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12756Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2016, před 8 lety

Daniela Stackeová

Znění stížnosti

27.5.2016 jsem v prodejně na Harfě koupila nabíječku do auta. Přes léto jsem nabíječku párkrát použila a nabíjela přerušovaně, proto jsem ji reklamovala. Prodavačka zpočátku nechtěla reklamaci přijmout s argumentem, že "do elektriky nikdo nevidí", "že problém bude v mém telefonu nebo v mém autě", byla velmi nepříjemná, když jsem na reklamaci trvala, sepsala ji. Firma reklamaci vyřídila s tím, že technik nabíječku testoval a neshledal žádný problém. Nabíječka mi byla vrácena, nabíjí stále s přerušováním, a to i v jiných autech. Mezitím jsem si koupila produkt jiný, který v mém autě nabíjí bez problémů. Domnívám se, že jde o produkt nefunkční a požaduji buď vrácení peněz, nebo výměnu za funkční produkt. Když jsem se bránila proti neuznání reklamace, prodavačka byla opět velmi nepříjemná a chovala se naprosto neprofesionálně.


Produkt

nabíječka C.L. Micro USB 2A/Forever


Požadované řešení

vrácení peněz nebo výměna za funkční produkt


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2016 19:37, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 20:29, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.