Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12758Podvodné praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2016, před 8 lety

Alena Gebauerová

Znění stížnosti

Upozorňovala jsem na ně již samotnou TV Bararrandov, Radu pro tv a rozl. vysílání, Českou inspekci, ale naprosto marně. Stanice Barrandov vysílá hry, ve kterých divák může vyhrát, přímo na obrazovce běží podmínky, za jakých okolností, tzn. především zodpovědět správně soutěžní otázku a poté správně zodpovědět otázku, kterou vám dají ve studiu. Jenomže když na uvedenou linku zavoláte, celou dobu jste napojeni na erotickou linku a pouze někoho vyberou, aby odpovídal, takže většině diváků nabíhají platby 90 Kč za min., aniž by byli do soutěže zařazeni, už to je podvod. Ale daleko horší je, že tam mohou volat děti a je naprosto nevhodné, aby poslouchaly oplzlé průpovídky.
Nemáte možnost tam též udělat kontrolu, děkuji.


Produkt

viz v textu


Požadované řešení

zda by bylo možno nařídit správnou informovanost diváků, že ne každý se dovolá a nedávat tam erotickou linku ve dne, to tam třeba mohou jít vtipy nebo hudba


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2016 10:14, před 8 lety

V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, doporučujeme též spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Na Evropské spotřebitelské centrum se také můžete obrátit telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. V případě, že ESC zjistí porušení veřejnoprávních norem, mohou případ předat dozorovému orgánu v příslušné zemi dle místních předpisů, který činnost obchodníka prověří

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 20:27, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.