Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#1276Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Daniela Věnečková

Znění stížnosti

Dne 21.11.2012 jsem v prodejně A3 Sport, Klatovská 4, Plzeň zakoupila pánskou sportovní obuv č. artiklu AV22448, vel 8,
cena 1290,- Kč. Dne 14.10.2013 obuv reklamována. Důvod reklamace na pravé botě odlepená podrážka. Mnou navrhovaný způsob vyřízení reklamace - výměna za nové zboží. Reklamace byla zamítnuta a shledána jako neoprávněná. Vyjádření: Zboží bylo důkladně prohlédnuto a ohledáno, ale v tomto směru nebyla shledána žádná výrobní an materiálová vada, která zapříčinila vznik reklamovaného poškození


Produkt

Č. artiklu AV 22448, vel 8. Sportovní obuv Adidas AX 1 TR


Požadované řešení

Žádám nové zboží a to z důvodu, že oprava je možná pouze slepením, což za nějakou dobu užívání povede opět ke stejné závadě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2013 11:55, před 11 lety

Podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen vydat spotřebiteli písemné povrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit podle § 622 odst. 1 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 19:30, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2014 19:30, před 11 lety


Daniela Věnečková

Hodnocení: