Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#12760Nemožnost zrušení účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2016, před 8 lety

Jaroslav Oral

Znění stížnosti

Dobrý den tady Oral Jaroslava dnes mi přišel upomínkových e-mail od společnosti be2 S.a.r l. Že mám neprodleně zaplatit do 21.10.2016.2544kč za automaticky prodloužené Vip členství o které samozřejmě nemám zájem.Ale jelikož mám platební kartu blesk peňěženku tak se platba neuskuteční jelikož sem tam neměl dostatek prostředků.Co to je za hrůzou společnost která hned vyhrožuje pohledávky namísto toho aby při neuskutečněné platbě jednoduše Vip členství neruší.Tak se vás touto cestou ptám jestli prostě budu muset poplatek 2544Kč zaplatit abych mohl členství a účet zrušit.Částku se mě snaží ztrhnout od 21.9.2016 dnes mi poprvé poslaly email z úhradou k zaplacení,a když sem vám tento email chtěl zkopírovat a poslat k posouzení,i z referenčním číslem abyste popřípadně mohli společnost kontaktovat tak mi email záhadně zmizel tak co to má znamenat.Každopádně zatím nic platit nebudu,potřebuji se sníma spojit jak mám opakovanou platbu,Vip členství a účet zrušit.Nebo jestli to půjde až po uhrazení celé částky 2544Kč.Děkuji za případnou odpověď.


Požadované řešení

Chtěl bych zrušit automatické platby,zrušit členství a zrušit účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2016 09:58, před 8 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.10.2016 10:05, před 8 lety

Dobrý den,

Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.

Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.

V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.10.2016 20:25, před 8 lety


Jaroslav Oral

Dobrý den.
Uživatelské jméno:Jaroslav
registrační emailová adresa:jarda.oral@seznam.cz
Referenční číslo: CZ-09-2016-101279316-BE2-DN
Vaše členství je platné po dobu 1 měsíc/e/ů, počínaje dnem 21.08.2016 v celkové výši CZK 149,00 (včetně DPH)
Rád bych vypověděl členství ale to určitě půjde až po uhrazení částky 2544kč?
Na profil se samozřejmě dostat nemůžu,mám tam jen nabídku k úhradě částky.
Velice dobrá finta jak z lidí vylákat peníze,Ale jelikož mám platební kartu blesk peneženku dobíjecí kartu,která není spojena z bankovním účtem tak se částka která má být uhrazena nezaplatila.
Dne 15. 10. 2016, 22:15:52 mi přišel upomínkoví e-mail že sem částku stále nezaplatil.Nic platit nebudu,za službu kterou neviužívám nebudu platit 2544kč.Prostě chci vypovědět členství to chci tak moc?Děkuji za další řešení a odpověd.

část emailu:
Vážený pane Jaroslav,

ke dni 21.09.2016 bylo Vaše zkušební VIP členství obnovené na období 3 měsíců (členství bylo na stránce be2.cz původně uhrazené k datu 21.08.2016)

Produkt: 1-měsíční zkušební VIP členství s automatickým prodloužením o 3-měsíční VIP členství
Forma úhrady: Credit Card MASTERCARD

Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 21.09.2016 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.

Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 2247.00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 297.00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2544.00 CZK.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2016 15:42, před 8 lety

Znemožňuje-li společnost spotřebiteli závazek ukončit, jde to k její tíži. Společnost také nesmí vázat ukončení automatického prodlužování závazku na podmínku zaplacení dlužné částky (která je navíc sporná, neboť spotřebitel namítá, že pro zaplacení dlužné částky chybí právní titul - spotřebitel se pokoušel smlouvu vypovědět, společnost mu to však neumožnila).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2016 11:29, před 8 lety

ID f68a977b759133f54c100708

Bohužel jsme Vaši výpověď doposud neobdrželi.

Jestliže vlastníte potvrzení, že jste automatické prodlužování VIP statusu vypověděl v řádném termínu (např. potvrzení o odeslání faxu, dopisu apod.), pošlete nám ho prosím.

Vpověď bude z naší strany možné ověřit a profil v souladu s přijatým potvrzením přenastavit.

V našem systému evidujeme obnovení členství dne 21.09.2016 a Vaše žádost o vypovězení členství byla přijata dne 25-09-2016. Mějte prosím na paměti, že výpověď je třeba zaslat 4 dny před obnovením členství, aby se zabránilo jeho automatickému prodloužení.

Pokud dlužný poplatek nebude uhrazený nebo prokázána platná a včasná forma výpovědi, bude případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.10.2016 20:28, před 8 lety


Jaroslav Oral

Dobrý večer,přesně to jsem čekal,takže členství nevypovím do té doby než nezaplatím dlužnou částku je to tak že?
Takže mě členství prosím vás zrušte,ale tento měsíc vám to rozhodně nezaplatím na to se moc nadřu abych vám jen tak posílal 2500kč.
Ale stejně nechápu proč mám platit celou sazbu když službu dávno nevyužívám,kdybych vám měl poslat dejme tomu 1000kč za zhruba ten měsíc toho členství to bych ještě pochopil ale tak je to sprosťárna všech sprosťáren to se na mě nezlobte.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2016 09:40, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.10.2016 13:03, před 8 lety

Vaše Prémiové členství bylo obnoveno automaticky a to dle všeobecných obchodních podmínek Vašeho předplatného.
Pokud jste neměli zájem své členství prodlužovat, bylo jej třeba vypovědět v stanovené výpovědní lhůtě a to nejpozději 4 dny před vypršením časového období, které je automaticky obnovováno, tj. před 2016-09-21
Automatické obnovení je součástí všech typů VIP členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasil/a jednak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, a jednak úhradou našeho VIP členství.
Mějte prosím na paměti, že jakékoliv slevněné nabídky platí pouze pro první předplacené období. V rámci procesu úhrady VIP členství jsou naši klienti rovněž informováni, že pro následující prolongaci bude účtována plná, standardní sazba.
Pokud se nemůžete přeukázat platnou formou potvrzení realizace Výpovědi, na úhradě dlužného poplatku i nadále setrváváme, děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.10.2016 23:21, před 8 lety


Jaroslav Oral

Ano souhlasím,ale doufám že po uhrazení částky budu moc VIP členství bez problému vypovědět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2016 09:40, před 8 lety

Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: collections@be2.com.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 08:50, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2016 10:35, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.