Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 20.9.2016 jsem Vám vrátila vámi vhozený balíček do schránky a nepřeji si zasílat další.Mám problémy se srdcem a Vaše léky mi nebyly lékařem doporučeny užívat.Balíček opět vhozen do schránky !!!
již znovu nezasílat
Opět vracím léky vhozené do schránky,pokud je najdu ještě jednou,neposílám zpět a neplatím je,jelikož je užívat nebudu a nesmím.
|
Tweet |
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den.
Tak jak bylo zmíněno v nabídkovém hovoru, jak je uvedeno i v tišteným materiálech zaslaných s první zásilkou, tak i v našich obchodních podmínkách, vždy doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis telefonicky, ke zrušení odběru mohlo dojít mnohem dříve a k odeslání dalších zásilek vůbec nemuselo dojít.
Poprosíme zákaznici o potvrzení, že jde o zákaznické číslo 6287681, abychom mohli provést požadované zrušení na správném zákaznickém účtu.
Zásilky prosíme vrátit na adresu: Helvetia Apotheke, P.O. Box 86, 10200 Praha 102
Děkujeme
Helvetia Apotheke,
zákaznický servis
Dobrý večer,zákaznické číslo najdu prosím Vás kde ? Výpověď zašlu tedy poštou. a Vaši adresu spolu s balìčkem.
Děkuji Prčíková
Dobrý den,
zákaznické číslo naleznete na faktuře v horní části ("ZÁKAZNICKÉ ČÍSLO") nebo variabilní symbol.
Adresa pro vrácení zásilek je P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00.
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.