Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Z jistil jsem že mám dvě pojištění domu jedno k hypotéce to jsem si myslel že je to vlastně pojištění banky a druhé jsem si udělal v dobré víře abych v případě nutnosti měl pojištěný majetek.
Zjistil jsem mohu mít jen jedno pojištění chtěl jsem ho vypovědět mimo výročí pojištění ale pojištovna mi zdělila že jsem nestihl termín 6 týdnů před koncem , ikdyž jsem informoval že mám duplicitní pojištění u konkurence které se vztahuje k hypotéce a že v případě pojistné události mi plnit nebudou tak chtějí zaplatit další rok myslím si že nemají důvod chtít platit něco co vlastně samo osobě je neplatné.
Pojištění nemovitosti
Ukončení pojistné smlouvy
|
Tweet |
V případě uzavření pojistné smlouvy platí, že ji může spotřebitel vypovědět jako pojistník, a to s osmidenní výpovědní dobou do dvou měsíců ode dne uzavření smlouvy podle § 2805 písm. b) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Toto právo je zákonné a nemělo by být zpoplatněno.
Bylo-li pojištění ujednáno na dobu určitou, lze ujednat, že uplynutím této doby pojištění nezanikne, pokud pojistitel nebo pojistník nejméně 6 týdnů před uplynutím pojistné doby druhé straně nesdělí, že nemá zájem na dalším trvání pojištění. Nezanikne-li pojištění a nejsou-li ujednány podmínky a doba prodloužení, prodlužuje se pojištění za týchž podmínek o tutéž dobu, na kterou bylo ujednáno, a to podle § 2803 odst. 2 občanského zákoníku.
V tomto případě budou rozhodné podmínky pojistné smlouvy, jelikož jsou v nich obsaženy základní definice, jakožto definice skutečností, které mají podstatný význam.
O zániku pojištění by se mohly strany dohodnout dle § 2802 občanského zákoníku.
Vážený pane Vlachu,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Dobrý den,
děkuji za pomoc při řešení problému s ukončením pojistné smlouvy , vše bylo vyřešeno během krátké doby a smlouva byla ukončena.
Bez Vaší pomoci by smlouva šla ukončit až k výročí za rok, až Vaše intervence zapůsobila.
Jsem zklamán z postavení samotného klienta ,který nemá žádnou váhu ...
Ještě jednou děkuji
s pozdravem Vlach