Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Zakoupil jsem pojištění na webu u Alzy (již poněkolikáté) a odmítli plnit pojistnou událost.
Pojištění u Alzy nebrat, jsou to lháři a podvodníci, mám schované screenshoty z webu a emaily, takže mohu tvrzení - že lžou a podvádí - dokázat. Následná komunikace by vystačila na knihu, kdy jeden email popírá druhý a hlavní snahou je vyzout se z jakékoliv odpovědnosti. Celkově vtipná historka k povídání, jen kdyby v tom nebyli moje peníze.
Služba pojištění se absolutně neshoduje s reklamou na webu Alzy, škoda nesmí být způsobená mj. neopatrností, takže pojistné podmínky umožní odmítnout libovolnou událost.
Zdokumentováno jako podvodná služba i Černými Ovcemi na České Televizi (paradoxně mluvčí tam tvrdí že budou plnit v případě pádu do WC mísy, v reálu vám takovouto událost ale zamítnou také). Pozitivní zkušenosti z minulosti (např. u mě bezproblémové plnění při pádu na zem) jsou nepodstatné, chování k zákazníkovi se změnilo, NEKUPOVAT U ALZY, V PŘÍPADĚ POTÍŽÍ SPLÁČETE!
Pojištění proti rozbití a krádeži na 2 roky
Omluva za podvod a vrácení peněz za pojištění
|
Tweet |
Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány.
Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele.
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Vážený pane Zimo,
velmi mě mrzí vzniklá situace. Kompletní znění pojistných podmínek jsme Vám zaslali ihned při nákupu 28.7.2016 ve 20:08 na emailovou adresu. O pojistných událostech rozhoduje přímo likvidátor pojišťovny, nemáme vliv na způsob vyřízení.
Velmi mě mrzí, že se na Vaše poškození telefonu služba pojištění nevztahovala a situace tak nebyla vyřešena k Vaší spokojenosti. Mohu doporučit obrátit se se stížností na czinfo@cardif.com nebo na Českou národní banku jakožto dozorový orgán.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
stížnost se nikam neposunula, Alza se ani neomluvila za podvod, ani mi nevrátili peníze za podvodnou službu. Je chválihodné, že tiskovou mluvčí situace kolem velkého množství okradených klientů mrzí. Mě to mrzí o něco více, protože mluvíme o vyhozených 5000 Kč za nic. Služba pojištění, kterou Alza prodává a propaguje, se nevztahuje na nic, stačí přečíst pojistné podmínky, pojišťovna má práva odmítnout plnit při jakékoliv události, neumím si představit na co se nevztahuje neopatrnost a nedbalost. Vaše reklama na službu je podvodná, to co tvrdíte, resp. jste tvrdili na webu, je lež a neslučuje se s realitou. Já jsem pochopitelně naivní, že jsem důvěřoval pozitivním zkušenostem z minula a nevšiml jsem si že jste vyměnili pojišťovnu. Za vlastní hloupost a za to, že jsem naletěl podvodníkům jsem zaplatil, snažím se alespoň pomoci ostatním, aby se nenechali okrást stejným způsobem.
Neustále odkazování na Cardif je vtipné. Napíšete mi mail, že jsem odmítl cenovou nabídku na opravu, když se ptám kde ta nabídka je, že jsem žádnou nedostal a neodmítl, tak se odkážete na Cardif. Napíšu Vám že Vaše reklama na webu lže, odkážete mě na Cardif ... univerzální viník. ČNB mě moc nepomůže, protože klamavou reklamu použila Alza na svém webu, nikoliv Cardif.
Koneckonců to že jste pojišťovnu vyměnili od 1.10. za jinou, také o něčem svědčí, že?
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.