Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při sjednání montáže LPG bylo společností deklarováno maximální navýšení spotřeby o 20% oproti benzinu.
Navýšení bylo zhruba 40% - 45% podle typu jízdy, rentabilita přestavby se tím výrazně prodloužila.
První i druhá reklamace skončily na tom, že se žádná závada neprojevila,
Následně jsem problém eskaloval přímo na dovozce do ČR. (HTS Zábřeh), s tím, že jsem je osobně navštívil a nechal montáž posoudit, s tím, že se projevují závady.
Bylo mi doporučeno montáž opravit a doplnit další komponentu, aby se zlepšilo dávkování LPG a tím i spotřeba. Tuto opravu provedl dodavatel(HTS), s tím, že mi naúčtoval materiál a doporučil další opravu u montážní dílny (Auto Pilař).
Následně jsem Auto Pilař požádal o úhradu nákladů s touto návštěvou a opravu závady. Po měsíci od informování Auto Pilař, jsem byl informován, že týdne obdržím odpověď na mou reklamaci.
Po třech měsících jsem požádal o odstoupení od smlouvy a demontáž LPG, protože jsem žádnou odpověď neobdržel.
V reakci na to mi bylo řečeno, bez ohledu na skutečnosti zjištěné u dodavatele (HTS), že se závady neprojevily a tedy nárok na odstoupení nevznikl.
Spotřeba se stále pohybuje nad 20% garantovanou hranicí.
Přestavba vozidla na LPG pohon
Náhrada nákladů a oprava všech závad (s nezávislým posouzením), spolu s přiměřenou slevou. V opačném případě odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
Nárok z odpovědsti za vady potažmo úhradu škody lze požadovat vždy jen po subjektu, se kterým byla uzavřena konkrétní smlouva. Pokud tento subjekt odmítne nárok uznat, je potom v případném sporu předmětem dokazovaní, kdo je v dané situaci v právu. Důkazní břemeno v tomto případě leží na objednateli. Takovové tvrzení může být prokázáno jedině na základě znaleckého posudku.
Jestliže se znaleckým posudkem prokáže, že přestavba auta na LPG byla od počátku provedena vadně, může si objednatle po zhotoviteli nárokovat, jak vrácení peněz za úpravu věci, tak úhradu nákladů spojených se znaleckým posudkem.
Ohledně opravy učiněné dodavatelem byla uzavřena nová smlouva o dílo. Jestliže tato oprava byla provedena vadně nebo nedostatečně, vznikájí stejné nároky z odpovědnosti za vady vůč dodavateli.
Společnost AUTO - PILAŘ, spol. s r. o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.