Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#12771Odložená/neuznaná poj. událost bez náhrady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2016, před 8 lety

Taťána Petříková

Znění stížnosti

13. 9. 2016 jsem jela po silnici do kopce, když zprava přede mnou vyjel ze stavby/skládky nákladní vůz s návěsem. Při prudším výjezdu však odlétl šutr, kterých tam bylo více, neboť je to místo stavby a skládky zároveň. Odhozený šutr od kola nákladního vozu mi však dolétl přímo nad kapotu a rozbil mi sklo na voze, zbyla okamžitá díra do skla! ihned jsem na řidiče troubila a blikala, jenže je tam úzká silnice, navíc v kopci. Není sice frekventovaná, ale kvůli nepřehlednosti jsem řidiče nákladního vozu předjela cca po kilometru, abych mu sdělila, že od jeho kola byl vymrštěný velký šutr, kterého jsem se i lekla. Šutr mířil přímo na mě! On se podíval, vzájemně jsme si předali kontakty, nafotili SPZ, předali si kontakty. Vzájemně jsme nahlásili událost na pojišťovnu, když mi dnes přišel tento dopis, který vám posílám. Nemohu souhlasit a nevím jak se bránit


Požadované řešení

Řešila jsem v AS Renault Praha 5 Zličín. Tento servis prý se zmíněnou pojišťovnou spolupracuje a také to řešili s ní na základě sepsání skutkového děje a formuláře, který jsem poskytla v AS a následně po nahlášení mnou v poj. Allianz mi bylo přiděleno i číslo události. Požaduji, aby tuto částku uhradili AS, který auto opravil a již mi předali opravené


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2016 16:13, před 8 lety

Pojistitel je dle § 9 odst. 3 písm. b) zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla povinen podat poškozenému písemné vysvětlení k těm jím uplatněným nárokům, které byly pojistitelem zamítnuty nebo u kterých bylo plnění pojistitele sníženo, anebo u kterých nebylo možno ve lhůtě 3 měsíců ukončit šetření. Pokud spotřebitelka nepovažuje důvody zamítnutí pojistného plnění za oprávněné, je vhodné proti šetření pojistné události podat u pojistitele stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Allianz pojišťovna, a.s., Ke Štvanici 656/3, 186 00 Praha 8, a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Bude-li stížnost zamítnuta, bude vhodné vyhledat právní služby a případně se svého práva domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 06:05, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.