Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Reklamacia odoslana pre SAMSUNG: Za kvalitu sme ochotny aj priplatit. Preto sme zakupili pracku s 10 rocnou zarukou na inverterovy motor (podobna zaruka je standard aj inych vyznamnych firiem).
Nepotesila nas porucha elektroniky v tretom roku. Celkom iste nedoslo k nesetrnemu zaobchadzaniu ci pretazovaniu pracky, v beznej 3 clennej domacnosti bez malych deti. V domacnosti mame navyse zmakcenu vodu na 3 dH t.j. cca 0,5 mmol/lit – idealna hodnota pre pracku, predpoklad dlhej zivotnosti a najlepsej ucinnosti prania.
Od kvality zn. Samsung sme ocakavali a nadalej ocakavame spolahlivost a dlhu zivotnost. Dobru hodnotu za peniaze. Zjavne islo o chybny vyrobok. A preto mame problem vyrovnat sa s uhradou 154 EUR za opravu.
pracka s inventorom typ WF70F5E5U4W/LE
vratenie penazi za opravu
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Pokud byla sjednána smluvní záruka, která jde nad rámec zákonné úpravy, bude rozhodné, jaké podmínky byly sjednány. Záleží na prodávajícím, v jakém rozsahu smluvní záruku upravil. Pokud rozsah záruky nebyl vymezen, použijí se na smluvní záruku zákonná ustanovení o záruce za jakost (dle § 2165 odst. 2 občanského zákoníku). Týkala-li se smluvní záruka pouze určité součástky výrobku, není možné uplatnit reklamaci ze smluvní záruky na zbylé části výrobku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.