Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#12777Porucha elektroniky pracky s inventorom typ WF70F5E5U4W/LE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2016, před 8 lety

Vlado Jurášek

Znění stížnosti

Reklamacia odoslana pre SAMSUNG: Za kvalitu sme ochotny aj priplatit. Preto sme zakupili pracku s 10 rocnou zarukou na inverterovy motor (podobna zaruka je standard aj inych vyznamnych firiem).

Nepotesila nas porucha elektroniky v tretom roku. Celkom iste nedoslo k nesetrnemu zaobchadzaniu ci pretazovaniu pracky, v beznej 3 clennej domacnosti bez malych deti. V domacnosti mame navyse zmakcenu vodu na 3 dH t.j. cca 0,5 mmol/lit – idealna hodnota pre pracku, predpoklad dlhej zivotnosti a najlepsej ucinnosti prania.

Od kvality zn. Samsung sme ocakavali a nadalej ocakavame spolahlivost a dlhu zivotnost. Dobru hodnotu za peniaze. Zjavne islo o chybny vyrobok. A preto mame problem vyrovnat sa s uhradou 154 EUR za opravu.


Produkt

pracka s inventorom typ WF70F5E5U4W/LE


Požadované řešení

vratenie penazi za opravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2016 14:47, před 8 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Pokud byla sjednána smluvní záruka, která jde nad rámec zákonné úpravy, bude rozhodné, jaké podmínky byly sjednány. Záleží na prodávajícím, v jakém rozsahu smluvní záruku upravil. Pokud rozsah záruky nebyl vymezen, použijí se na smluvní záruku zákonná ustanovení o záruce za jakost (dle § 2165 odst. 2 občanského zákoníku). Týkala-li se smluvní záruka pouze určité součástky výrobku, není možné uplatnit reklamaci ze smluvní záruky na zbylé části výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 05:23, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.