Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v létě 2016 mi kdosi z vaší zákaznické linky zavolal a nabízel doplňky stravy na zkoušku zdarma. Na tom jsme se dohodli. Poté mi ovsem opět přišel obyčejným psanim balíček se slozenkou na 178 Kč. Obavala jsem se, ze se jednalo o muj omyl, takze jsem tuto částku uhradila s tím, že jsem písemné uvedla, že nechci nic dalsiho zasílat. Nyní mi poštou přišla upomínka na úhradu 435 Kč. Skutečně nebudu nic platit za zboží, které jsem neobjednala a neobdržela. Prosím o smazání me adresy z vaší databáze a ukončení tohoto vyderacskeho jednání z vaší strany. S pozdravem Petra Kinclová
Vymazání me adresy z databáze a stornování nedoplatku.
|
Tweet |
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Pokud spotřebitelka smlouvu písemně prokazatelně vypověděla, jednalo by se v případě zaslání dalšího zboží prodejcem o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
paní Kinclová byla námi telefonicky oslovena s možností vyzkoušet doplněk stravy dle vlastního výběru zdarma, pouze za poštovné 79 Kč. Operátor v hovoru informoval též o tom, že se jedná o pravidelný odběr a pokud bude paní Kinclová spokojená budeme jí expedovat každých dvacet dní dávku vybraného doplňku stravy a v opačném případě (pokud spokojena nebude) stačí do sedmi dní od obdržení Uvítacího balíčeku (první zásilky) kontaktovat zákaznické oddělení. Veškeré informace jsme napsali i do průvodního dopisu a též jsou dostupné na našich webových stránkách: http://www.helvetia.cz/. Je zde také naše zákaznická infolinka tel. 234 099 888, která je pro zákazníky k dispozici každý všední den od 8 do 17 hod.
Uvítací balíček expedován prostřednictvím České pošty jako Balík do ruky, byl dle ověření na poště paní Kinclové dodán dne 8.7.2016 (číslo zásilky DR1193723371U ). Uvítací balíček evidujeme jako neuhrazený, avšak protože se nám paní Kinclová neozvala, expedovali jsme dle telefonické dohody každých dvacet dní další zásilku. Zajímavé je, že nám paní Kinclová druhou zásilku uhradila a poté následující dvě zásilky opět neuhradila a nevrátila a ani se nám nikterak neozvala, abychom mohli situaci řešit,
Vážená paní Kinclová, pokud jste zásilky neobdržela podepište nám prosím Čestné prohlášení, které zde přikládáme v příloze. My sami si uděláme reklamaci na České poště.
Dále Vás upozorňujeme, že jsme vše mohli vyřídit v klidu na zákaznické lince.
Ve smyslu aktuálního znění zákona o ochraně osobních údajů Vám tímto potvrzujeme, že jsme k dnešnímu dni provedli výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze.
Zároveň Vám tímto garantujeme, že nedojde k zasílání žádných reklamních materiálů ani nabídek společnosti Helvetia Apotheke na adresu v níže uvedeném znění.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
ráda bych se k Vaší zprávě vyjádřila.
Po prostudování Všeobecných obchodních podmínek společnosti Helvetia Apotheke v kapitole Dodání zboží jsem zjistila, že:
V případě objednávky pravidelného zasílání je první zásilka kupujícímu dodána do 1-3 týdnů od obdržení jeho objednávky, následně bude prodejce kupujícímu zasílat každé tři týdny pravidelné zásilky zboží až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví.
Já jsem si pravidelné zasílám zboží neobjednala (domluvily jsme se pouze na zaslání úvodního balíčku) a vaše operátorka mě na tuto vaši běžnou praxi (jistě omylem) neupozornila. Z toho tedy vyplývá, že jste tím, že jste mi zaslali druhou zásilku (mimo úvodního balíčku), porušili sami svoje VOP a zboží bylo z mé strany nevyžádané a neobjednané. Přesto jsem jej zaplatila.
Velmi zajímavé je, že stejné případy jsou popsány v dalších asi 40 stížnostech na vaši společnost - vypadá to jako záměrná strategie ke klamání zákazníků.
Dále bych se ráda vyjádřila k obdržení první zásilky, tj. uvítacího balíčku. Tento mi byl skutečně doručen, a to jako balík do ruky přímo poštovním doručovatelem, který při jeho převzetí nepožadoval zaplacení dobírky. V samotném balíčku nebylo kromě vzorku doplňků stravy nic. Z toho důvodu jsem nic nehradila.
K urovnání celé věci nabízím, že pokud došlo k neuhrazení poštovného uvítacího balíčku ve výši 79 Kč mým přehlédnutím (přesto, že si ničeho takového nejsem vědoma), tuto částku vám zašlu na účet a tím celý náš vztah ukončíme.
Jinak dále trvám na stornování dalších vámi deklarovaných nedoplatků a vyřazení mých osobních údajů z vaší databáze a prosím o potvrzení těchto skutečností písemně prostřednictvím dTest.
S pozdravem
Petra Kinclová
Vážená paní Kinclová,
v Uvítacím balíčku se nacházela složenka k úhradě na 79 Kč. Pokud tam složenka nebyla popř. jste jí někam založila, mohla jste nás obratem kontaktovat na zákaznickou linky a zasílání bychom ukončili hned po Uvítacím balíčku.
Pokud máte zájem rádi Vám zašleme objednávkový hovor.
Dále nám prosím vysvětlete proč jste tedy uhradila druhou zásilku VS 6120612002 v ceně 178 Kč. Vaše počínání nám nyní nedává příliš smysl. V každém případě nemůžeme jen tak odepsat dvě zásilky, které jsme v dobré vůli expedovali s tím, že o ně máte zájem, protože jste se nám neozvala a druhou pravidelnou zásilku, kterou jste nalezla ve Vaší schránce jste uhradila a jen proto, že jste se rozhodla další zboží neplatit nemůžeme my cokoliv odepisovat.
Níže Vám zasíláme přehled všech zásilek:
č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+-------------------------------------------------------------
6120612001 | 27.06.2016 | 20.07.2016 | 79,00 | uvítací bal. ArthroPrim Rapid (pod. č. DR1193723371U) - neuhrazeno
6120612003 | 14.08.2016 | 08.09.2016 | 178,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid - UHRAZENO
6120612003 | 14.08.2016 | 08.09.2016 | 178,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid - NEUHRAZENO
6120612004 | 04.09.2016 | 29.09.2016 | 178,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid - NEUHRAZENO
Platební údaje:
Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka)
VARIABILNÍ symbol: 0006120612,
SPECIFICKÝ symbol: 0006120612,
KONSTANTNÍ symbol: 0558
Prosím, abyste uhradila zásilky, které doma máte a pokud jste dle rozpisu zjistila, že nemáte nějakou zásilkou (zásilky) podepište nám prosím Čestné prohlášení, které jsme Vám poslali v předchozí zprávě.
Dále prosíme o informaci zda chcete a jakým způsobem zaslat objednávkový hovor,
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
ve Vašem výčtu dodávek máte 2x uvedenou dodávku, u které máte jednou zapsáno, že je hrazena, podruhé, že není. Tato druhá zásilka uhrazena byla! Dnes Vám zároveň zasilam částku 79 Kc za uvítací balíček.
Dále prosím o zaslání rozhovoru s operátorem na můj kontaktní email uvedený zde na serveru.
Dekuji
PK
Dobrý den,
ano, omlouváme se za chybně zaslaný rozpis zásilek a plateb, správně je to:
6120612001 | 27.06.2016 | 20.07.2016 | 79,00 | uvítací bal. ArthroPrim Rapid (pod. č. DR1193723371U) - neuhrazeno
6120612002 | 14.08.2016 | 08.09.2016 | 178,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid - UHRAZENO
6120612003 | 14.08.2016 | 08.09.2016 | 178,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid - NEUHRAZENO
6120612004 | 04.09.2016 | 29.09.2016 | 178,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid - NEUHRAZENO
Bohužel Váš email nemůžeme nikde najít. Můžete nám jej laskavě napsat přímo sem do této komunikace. Aby i dTest věděl na jaký email budeme hovor posílat.
Dále Vás žádáme o reakci na náš dotaz z jakého důvodu jste uhradila pouze druhou zásilku a vůbec se nám neozvala a neřešila situaci s námi.
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
toto zdůvodnění máte hned v prvni zprávě ode me zde na této stránce.
Můj email je ottlova@email.cz
S pozdravem
PK
Dobrý den,
na Váš email, který jste uvedla jsme Vám zaslali objednávkový hovor,
Pokud zásilky nemáte podepište nám prosím Čestné prohlášení, abychom mohli zahájit reklamační řízení s Českou poštou.
Částka 79 Kč nám zatím nepřišla. Po jejím obdržení budou k dořešení dvě pravidelné zásilky, které jste dle Vaší zprávy neobdržela. Proto potřebujeme pouze toto potvrdit Čestným prohlášením a záležitost uzavřeme,
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: