Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 7.9.2016 jsme zasílali na reklamaci mobilní telefon Samsung Galaxy S5 mini black.Zárověň jsme přidali popis vady a kopii faktury+ kontakt přesně jak je napsáno v obch.podmínkách.Po měsíci čekání jsme psali mail na reklamační oddělení .Opět jsme přidali v příloze fakturu,ofocený koresp.lístek´a kontakt.Opět žádná odezva.Dne 12.10.2016 jsme dle vaší rady poslali Odstoupení od kupní smlouvy pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace.A dnes jsme dostali od pošty sms že společnost odmítla dopis převzít a dopis je nám zaslán zpět.
mobilní telefon Samsung Galaxy S5 mini G800 F Black,seriov.číslo:356099067230112
Žádáme o vrácení plné částky 7690Kč
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou v obchodním rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (dle § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky. V případě, kdy si podnikatel nepřebírá korespondenci, nemůže toto být dáno k tíži spotřebitele.
Spotřebitel může podnikatele upozornit na to, že je připraven svá práva bránit podáním soudní žaloby, ale také podáním podnětu k česká obchodní inspekci (www.coi.cz) - ta sice nemůže zasáhnout do sporu, mohla by však podnikatele na základě provedené kontroly pokutovat pro překročení lhůty k vyřízení reklamace.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.