Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 17.12.2014 jsem zakoupila v Elektroworld mobilní telefon ACER LIQUID E3 Black cca za 7 měsíců přestal reagovat, nešel resetovat -nešlo obnovit tovární nastavení.
21.7.2015 reklamace č.1 vyřízena - záruční oprava - chyba softwaru zařízení - hardwarovy reset do továrního nastavení
11.1.2016 reklamace č.2 vyřízena (stejná závada) vyřízeno, jako nezáruční bezplatná oprava - obnova továrního nastavení
1.4.2016 reklamace č.3 vyřízena (stejná závada) vyřízeno, jako nezáruční bezplatná oprava - Instalace operačního systému
29.8. 2016 reklamace č.4 vyřízena (stejná závada) záruční oprava výměna základní desky, instalace systému
21.9.2016 reklamace č.5 vyřízená(stejná závada) vyřízeno záruční oprava výmena základní desky, instalace operačního systému se slovy, že nemám nárok na vrácení peněz, protože předchozí reklamace je"pouze" chyba softwaru". S chybou softwaru nelze výrobek používati když ho 3 krát aktualizovali a počtvrté a páté vyměnili základní desku? Na základě uvedených podkladů jsem včera telefon nepřevzala a chtěla jsem vyjádření vedoucího:
(email od Warehouse Manager v neveřejné části)
Myslím, že je v této situaci na místě odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
ACER LIQUID E3 Black
Vrácení peněz
|
Tweet |
Odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se spotřebitelem je možné v případě, pokud spotřebitelka nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Tento výklad je podpořen i ustálenou judikaturou Nejvyššího soudu. Pokud tedy byla reklamace věci již několikrát (v daném případě třikrát) uznána pro stejnou vadu, může spotřebitelka žádat odstoupení od smlouvy.
Žádala-li spotřebitelka o odstoupení od kupní smlouvy pro opakovaný výskyt vady po opravě, je společnost povinna to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.