Společnost


Bavlna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12786Odmítání nutných nákladů spojených s vrácením chybně dodaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2016, před 8 lety

Jiří Vinický

Znění stížnosti

I přes emailové dotazy a ujišťování ze strany prodejce mi bylo dodáno JINÉ zboží a sice pneu s nosnostním indexem 92 (205/60 r16 92 H) , požadoval jsem , a na stránkách i v objednávce je chybně, 96H (96H výrobce vůbec nevyrábí, přestože mě prodejce přesvědčoval o opaku). Vzhledem k tomu , že na svůj vůz potřebuji 96H je mi zboží k ničemu, kdybych chtěl 92H mohl jsem si identickou pneu objednat na jiném e-shopu za cenu cca o 250 Kč/kus nižší.(zřejmě záměr, či nekalá obchodní praktiku) . Při komunikaci prodejce ochoten uznat pouze poštovné na zaslání zpět. To, že pneu na poštu musím odvézt (20kg) a vzít si kvůli tomu min 1,25 hod. neplaceného volna odmítá zohlednit (pošta v místě bydliště má otevírací dobu až od 8:00, já mám pracovní dobu od 7:00 navíc mimo místo bydliště)


Produkt

2ks Pneu Continental winter contact ts 850 p 205/60 R16


Požadované řešení

Prodejce zajistí zpětný svoz pneu na své náklady z místa mého bydliště + vrátí částku zaplacenou při dobírce tedy 4943,-kč, nebo závazně předem uzná nutné náklady na zaslání pneu zpět tedy původních 4943,-+ balík do ruky 20kg 197,- kč+ 286,- kč za vynucené 1,25hod volno ze zamětnání tedy celkem 5426,- kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2016 08:30, před 8 lety

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Měly by to však být ty nejnižší nutné k tomu, aby se spotřebitel domohl nápravy.

Pokud by mezi spotřebitelem a podnikatelem panoval spor o to, co je v daném případě možné ještě považovat za účelně vynaložené náklady, je možné se pro jeho vyřešení obrátit na soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2017 18:14, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.